facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
4 βασικά οφέλη του blogging για τις επιχειρήσεις με δίκτυα χονδρικής πώλησης

4 βασικά οφέλη του blogging για τις επιχειρήσεις με δίκτυα χονδρικής πώλησης

Η παραγωγή content έχει γίνει βασικό στοιχείο σχεδόν κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ. Είναι ένας τρόπος να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες, να γίνετε ηγέτης στον κλάδο σας και να μοιραστείτε το μοναδικό know how της εταιρείας σας με τον ψηφιακό κόσμο.

Δίκτυα χονδρικής πώλησης

Αν είστε B2B εταιρία, τότε καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να παράγετε συναρπαστικό περιεχόμενο για εξειδικευμένα θέματα προσεγγίζοντας ένα ευρύ κοινό.

Ίσως να έχετε προσπαθήσει στο παρελθόν και να μην έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα δημιουργήσει engagement στο κοινό σας. Ή ενδεχομένως ο αγώνας σας δεν ήταν να βρείτε ιδέες για περιεχόμενο, αλλά αντίθετα να βρείτε πώς να τις δομήσετε με οργανωμένο τρόπο.

Όποιος κι αν είναι ο λόγος των προβλημάτων σας, δεν είστε οι μόνοι. Υπάρχουν πολυάριθμες εταιρείες B2B εκεί έξω που αγωνίζονται να δημιουργήσουν δελεαστικό περιεχόμενο. Σημαντικό είναι αυτή να είναι μια απόφαση για τους σωστούς λόγους, να αναγνωρίζονται τα οφέλη του blogging για να μπορέσετε να έχετε πιο ξεκάθαρους στόχους σε σχέση με τους λόγους που παράγετε το περιεχόμενο αυτό.

 

Ας δούμε τα 4 βασικά οφέλη του blogging και πως μπορεί να ενισχύσει την επιχείρηση σας:
  1. Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας

Τα blogs μπορούν να προσελκύσουν στοχευμένους επισκέπτες  στο site σας και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση νέων leads.  Κάθε δημοσίευση στο blog σας είναι μια ευκαιρία να παρουσιάσετε  θέματα που αφορούν την επιχείρησή σας και στο κοινό που απευθύνεστε. Το blogging δημιουργεί την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που μπορούν να φέρουν στοχευμένη επισκεψιμότητα στο site σας.  Στη συνέχεια διαμοιράζοντας (share) το περιεχόμενο σας στο διαδίκτυο, το blog σας μπορεί να αποκτήσει βέλτιστη διαδικτυακή προβολή, φέρνοντάς σας μπροστά σε υποψήφιους πελάτες που ίσως να μην είχαν έρθει ποτέ σε επαφή με την επιχείρησή σας αν δεν είχατε χρησιμοποιήσει το blog ως εργαλείο μάρκετινγκ. Συνεπώς όπως λέμε στη γλώσσα του digital marketing το blog αποτελεί ένα ιδανικό εργαλείο για SEO που μπορεί να σας ανεβάσει στις οργανικές θέσεις αναζήτησης αλλά και την αύξηση των νέων leads.

  1. Εκπαιδεύστε τους υποψήφιους πελάτες

Το blogging αποτελεί τον ιδανικό τρόπο για να εκπαιδεύσετε το κοινό σας και να επικοινωνήσετε όποιο μήνυμα θέλετε εύστοχα. Προτρέποντας το κοινό σας να σας παρέχει feedback μπορείτε να βγάλετε συμπεράσματα σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και που χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση και να παράξετε το ανάλογο περιεχόμενο. Με τον τρόπο αυτό και λύνετε θέματα που αντιμετωπίζει το υπάρχον πελατολόγιο σας αλλά και ενεργείτε proactively σε σχέση με τους δυνητικούς σας πελάτες .

  1. Ηγέτης στον κλάδο σας

Εδραιώστε την αξιοπιστία σας και δείξτε στο κοινό σας ότι είστε ειδικός στον κλάδο. Το κλειδί για να το πετύχετε είναι η συνέπεια. Το να παραμένετε πιστοί σε αυτά που γνωρίζετε και να παράγετε περιεχόμενο σε τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να δημιουργήσει μια αξιόπιστη φήμη στο διαδίκτυο, καθιστώντας την εταιρεία σας την πρώτη πηγή για συγκεκριμένες πληροφορίες του κλάδου.

Με τη συνεπή τήρηση blog και την παραγωγή ποιοτικού περιεχόμενου, οι επισκέπτες σας θα σας αναζητούν στο διαδίκτυο για καθοδήγηση, στατιστικά στοιχεία και απαντήσεις. Δημιουργώντας σχέση με το κοινό και μετατρέποντας τους σε repeaters.

Ως επιχείρηση, οι πράξεις σας μιλούν δυνατά, και με το blog,

προβάλλετε την εμπειρία και τις γνώσεις σας αντί να τις λέτε.

 

  1. Το blogging παρέχει την ευκαιρία για επαναχρησιμοποίηση του περιεχομένου

Το blog σας  μπορεί να παρέχει περιεχόμενο που ζει πέρα από μία μόνο δημοσίευση στο site σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενο σας για τη χρήση του σε άλλες πλατφόρμες, όπως είναι τα social media, newsletters, κτλ. Κερδίζοντας την προσοχή του κοινού σας και αυξάνοντας το engagement.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση στοιχείων του blog σε βίντεο ή infographics, μέσω newsletters, social media,  business podcasts ή ακόμα και webinars με θεματολογία που προκύπτει από το περιεχόμενο του blog. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες αν το περιεχόμενο είναι ποιοτικό.

 

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της Β2Β επιχείρησής σας, το blogging είναι μια ουσιαστική προσθήκη στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Είναι μια ευκαιρία να προσεγγίστε το κοινό σας και να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες, να δημιουργήσετε περιεχόμενο που μπορεί να δώσει φωνή στην επιχείρησή σας και μπορεί να σας θέσει ως expert στον κλάδο. Το blogging αποτελεί μια ευκαιρία που θα προσφέρει μακροπρόθεσμα ψηφιακά αποτελέσματα.

 

Επικοινωνήστε με την ομάδα digital marketing της Synectics σήμερα για να συζητήσουμε για το blogging και περισσότερες στρατηγικές για την αναβάθμιση της διαδικτυακής σας παρουσίας.

Συντάκτης του άρθρου

Πηνελόπη Γκαβέτα Πηνελόπη Γκαβέτα
Experienced Marketing Specialist with passion in Digital Marketing. Lifelong Learning in fields of Management and Marketing. Bachelor’s degree in Public Relations and Applied Communication and a Master’s degree in Cultural Management.

Τα σχόλια είναι κλειστά.