facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών με χαμηλό κόστος

Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών με χαμηλό κόστος

Είναι εφικτή η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών με χαμηλό κόστος ;

Πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμοστούν

Ένα μόνιμο χαρακτηριστικό πλέον της καθημερινότητας μας είναι οι συνεχείς και αστραπιαίες μεταβολές, ακόμα και σε καταστάσεις που θεωρούσαμε παγωμένες και ανθεκτικές σε οποιαδήποτε αλλαγή.  Το ερώτημα που γεννάται λοιπόν, είναι πως μπορούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες τους με μικρότερες ομάδες.

Ένα από τα ζητούμενα της εποχής είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες με μειωμένο κόστος. Φυσικά, θα να αναρωτηθεί κάποιος το εξής: Μα καλά, αυτό δεν ήταν πάντα το ζητούμενο για τις επιχειρήσεις;  Φυσικά και ήταν, θα πούμε εμείς αλλά στην ήρεμη θάλασσα μπορούν και πλέουν πολλά πλοία μαζί, ενώ στη φουρτουνιασμένη μόνο τα πιο ικανά. Συνεπώς, τώρα η ανάγκη αυτή είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι μικρότερες επιχειρήσεις πρέπει να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους και να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους, ακόμη και όταν οι προϋπολογισμοί περιορίζονται και αυξάνεται ο φόρτος εργασίας.

Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Πώς μπορούν λοιπόν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ομάδες τους να ξεπεράσουν τα εμπόδια

Πώς μπορούν λοιπόν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ομάδες τους να ξεπεράσουν τα εμπόδια, ώστε να προσφέρουν υποδειγματική εξυπηρέτηση ακόμη και σε περιόδους ταχείας αλλαγής; Πώς οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) παγκοσμίως έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του 2020 και να αναδυθούν με ισχυρότερες, πιο λιτές ομάδες υποστήριξης;

Μια πρώτη μεγάλη αλλαγή καταλυτικής σημασίας ήταν αυτή της “απόστασης”. Μπορείτε να την ονομάσετε όπως θέλετε, κοινωνική απόσταση, αποστασιοποίηση, απομόνωση, απόσταση…απόσταση…απόσταση. Εγώ τη λέω απλώς “αλλαγή”. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό για τις επιχειρήσεις όμως; Ότι η φυσική επαφή μειώνεται (δεν εξαλείφεται) και η ψηφιακή πλέον παρουσία αυξάνεται. Άρα το μόνο σίγουρο είναι πως πρέπει να προετοιμάσουμε την εταιρεία μας ώστε να είναι παντός καιρού. Δηλαδή να μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες που προκύπτουν και οι υπάλληλοι της να μπορούν να λειτουργήσουν από παντού. Εδώ μπορείτε να πληροφορηθείτε όχι μόνο για τα οφέλη που προκύπτουν από την τηλεργασία, αλλά και για τις υπηρεσίες που την κάνουν εφικτή.

Και φυσικά ο συνδυασμός των πληροφοριακών εργαλείων μπορούν να επιταχύνουν το συνολικό παραγόμενο έργο. Η δυνατότητα διασύνδεσης ή μεταφοράς των συστημάτων σας σε περιβάλλον Cloud δημιουργεί μια ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης έργων και υποθέσεων σε σταθερό ασφαλές περιβάλλον, με πολύ χαμηλό κόστος επένδυσης, χωρίς λειτουργικά έξοδα συντήρησης hardware, με γρήγορες ταχύτητες.

Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

“Πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμοστούν και να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες με μικρότερες ομάδες.

 

Οι παραπάνω τεχνικές βελτιώσεις δεν περιορίζονται μόνο στο λειτουργικό πεδίο (υποδομή, ανάλυση, εγκατάσταση, λειτουργία) αλλά η δράση τους είναι πολύπλευρη, καθώς απελευθερώνουν τις δημιουργικές δυνάμεις των συνεργατών μας ώστε να αναπτύξουν νέες υπηρεσίες ή τεχνικές και σε τελική ανάλυση να προετοιμαστούν για όλα τα ενδεχόμενα. Οι δε λύσεις που προτείνουμε αφορούν σε όλα τα μεγέθη εταιρειών και φυσικά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Επίσης, ας μην ξεχνάμε πως εμείς και οι άνθρωποι μας αποτελούμε κομμάτι της αλλαγής που συντελείται και της νέας κουλτούρας που ξετυλίγεται σαν το μίτο της Αριάδνης, καθώς όταν οι ίδιοι κάνουμε χρήση εργαλείων τηλεργασίας (Cloud IP – VPBX ή Teleconference παραδείγματος χάρη), εκπαιδευόμαστε στην νέα συνήθεια και μας είναι πιο εύκολο (ενδεχομένως και φυσικό) να την εφαρμόσουμε για κάποια αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και με τους δυνητικούς μας πελάτες, καθώς τώρα είναι όλο και περισσότερο πρόθυμοι να αναζητήσουν στο διαδίκτυο γρήγορες απαντήσεις.

Άρα μια έξυπνη ιδέα είναι να αναπτύξουμε εργαλεία όπως τα διαδικτυακά κέντρα βοήθειας ή μια σελίδα FAQ (συνήθεις ερωτήσεις πελατών) χωρίς να υπάρχει ανάγκη να εμπλέξουμε κάποιον υπάλληλο ή ομάδα υποστήριξης. Οι τομείς που το έχουν εφαρμόσει ήδη αυτό περιλαμβάνουν μικρές εταιρείες παράδοσης τροφίμων, logistics, marketing και εταιρείες ψυχαγωγίας. Μην χάνετε λοιπόν ευκαιρίες και εκμεταλλευτείτε πλήρως τα κέντρα βοήθειας ή άλλες έξυπνες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.

Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Οι καταναλωτές αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες

Οι καταναλωτές αλλάζουν τις συνήθειες τους, υιοθετούν νέα online κανάλια επικοινωνίας και συμπεριφορές. Η διαδικτυακή αναζήτηση αυξάνεται παγκοσμίως και αυτό δεν είναι απλώς μια τάση που θα εξασθενίσει και θα φύγει. Η ίδια η Google μας λέει πως πρέπει να κινηθούμε, καθώς μας ενημερώνει πως η άνεση και η ασφάλεια είναι πολύ σημαντικές στη διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης, αφού στις αναζητήσεις της βλέπει αύξηση κατά δέκα φορές τους τελευταίους μήνες στα εξής: “παραλαβή από πεζοδρόμιο (εξωτερικό χώρο δηλαδή)” και “ασφαλείς αγορές”.

Συνεπώς, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τις νέες αγοραστικές συνήθειες και να διαμορφώσουμε το eShop μας με τέτοιον τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στη νέα πραγματικότητα ή να δημιουργήσουμε τη δική μας B2B πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση των συνεργατών μας.

Συντάκτης του άρθρου

Πηνελόπη Γκαβέτα Πηνελόπη Γκαβέτα
Experienced Marketing Specialist with passion in Digital Marketing. Lifelong Learning in fields of Management and Marketing. Bachelor’s degree in Public Relations and Applied Communication and a Master’s degree in Cultural Management.

Τα σχόλια είναι κλειστά.