facebookpixel
4 λόγοι που αξίζει να επενδύσετε στο Software Consulting

4 λόγοι που αξίζει να επενδύσετε στο Software Consulting

Η επιλογή πληροφοριακού συστήματος για μια επιχείρηση αποτελεί μια μακροχρόνια επένδυση πάνω στην οποία βασίζονται τα θεμέλια της επιχείρησης. Από το πληροφοριακό σύστημα εξαρτώνται οι διαδικασίες, ο βαθμός της γραφειοκρατίας, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των πόρων μια επιχείρησης γενικότερα, η εξυπηρέτηση πελατών, η μέτρηση της απόδοσης των εργαζόμενων και πληθώρα άλλων βασικών λειτουργιών

Διαβάστε Περισσότερα »
Μεγιστοποιείστε τις πωλήσεις σας με H2H προσέγγιση

Μεγιστοποιείστε τις πωλήσεις σας με H2H προσέγγιση

Σε όποια κατηγορία κι αν ανήκει η επιχείρηση σας, B2B, B2C ή B2G απευθύνεται πάντα σε ανθρώπους. Αυτός ίσως είναι ο πιο σημαντικός κανόνας στο μάρκετινγκ για να επιτύχει οποιαδήποτε καμπάνια ή ενέργεια πώλησης θέλετε να εκτελέσετε. Πίσω από κάθε εταιρία ή target group που απευθυνόμαστε δεν βρίσκονται απλά αριθμοί αλλά άνθρωποι που σκέφτονται, λειτουργούν

Διαβάστε Περισσότερα »
Πωλήσεις και προστιθέμενη αξία

Πωλήσεις και προστιθέμενη αξία

Είναι ευκολότερο να μιλάς για την «αξία» που μπορεί να προσδώσει ένα προϊόν σε μια επιχείρηση παρά να εξηγήσεις τι σημαίνει ή να την εφαρμόσεις. Η «αξία» είναι αφηρημένη έννοια, υποκειμενική. Δεν υπάρχει ορισμός που να την καθορίζει στον χώρο των πωλήσεων. Η «αξία» αρμόζει να ορίζεται ως: Οι πληροφορίες, η επίγνωση και οι ενέργειες

Διαβάστε Περισσότερα »
Social media στις B2B επιχειρήσεις και νέα leads

Social media στις B2B επιχειρήσεις και νέα leads

Social media στις B2B επιχειρήσεις και νέα leads Μεγάλο μέρος της επιτυχίας των επιχειρήσεων κρύβεται πίσω από την εφαρμογή στοχευμένων δημόσιων σχέσεων και κατάλληλων στρατηγικών marketing. Ειδικά οι Β2Β επιχειρήσεις χρειάζονται ισχυρούς δεσμούς με τους συνεργάτες του ώστε να αναπτυχθεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης. Με την ανάπτυξη των social media των τελευταίων ετών, η προσέγγιση πελατών

Διαβάστε Περισσότερα »
Μετασχηματισμός μέσω του Ψηφιακού Οικοσυστήματος

Μετασχηματισμός μέσω του Ψηφιακού Οικοσυστήματος

Μετασχηματισμός μέσω του Ψηφιακού Οικοσυστήματος Κάθε επιχείρηση αποτελεί μέρος ενός οικοσυστήματος στο οποίο περιλαμβάνονται όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τη λειτουργία της. Οι πελάτες, οι προμηθευτές, οι διανομείς, οι ανταγωνιστές και άλλοι οργανισμοί που επηρεάζουν την επιχείρηση μας και τον κλάδο γενικότερα. Αντίστοιχα, στην περίπτωση του Ψηφιακού Οικοσυστήματος μέρη αποτελούν όλες οι τεχνολογικές λύσεις που

Διαβάστε Περισσότερα »
Customer Service: Η αξία του για την επιχείρηση

Customer Service: Η αξία του για την επιχείρηση

Στις περισσότερες επιχειρήσεις, το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων θα προέλθει από μια επιλεγμένη ομάδα των πιο αφοσιωμένων πελατών – (γνωστό και ως νόμος Pareto). Αυτός είναι ένας από τους πιο επιτακτικούς λόγους που η εξυπηρέτηση πελατών (customer service) παραμένει τόσο σημαντικός παράγοντας διαφοροποίησης σε πολλούς κλάδους. Η διατήρηση μιας στενής σχέσης με τους πελάτες απαιτεί

Διαβάστε Περισσότερα »
Οδηγός για επιτυχημένα meetings

Οδηγός για επιτυχημένα meetings

Ένα business meeting με ελλιπή σχεδιασμό οδηγεί σε μαύρη τρύπα στο χρόνο, σε ατελέσφορες συζητήσεις και δύναται να μειώσει αισθητά την παραγωγικότητα της ομάδας. Ο οδηγός για επιτυχημένα meetings περικλείει κάποια best practises που θα μπορούσατε να προσαρμόσετε στην εταιρική σας κουλτούρα: Μειώστε τα μη αναγκαία meetings βρίσκοντας εναλλακτικούς τρόπους να επικοινωνήσετε το μήνυμα σας.

Διαβάστε Περισσότερα »
Οι σχέσεις εμπιστοσύνης δημιουργούν ισχυρές συνεργασίες, Synectics-ΦΙΛΗΣGlass®

Οι σχέσεις εμπιστοσύνης δημιουργούν ισχυρές συνεργασίες, Synectics-ΦΙΛΗΣGlass®

Η Synectics παρέχει καινοτόμες λύσεις τεχνολογίας και βοηθά τις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στους κύριους τομείς ανάπτυξης τους. Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες πληροφοριακών συστημάτων στην Ελλάδα και ως vendor agnostic προτείνει αναλόγως των αναγκών του πελάτη το αντίστοιχο πρόγραμμα. Όραμα της εταιρείας είναι να προσθέτει αξία σε κάθε επιχείρηση και να γίνεται πολύτιμος συνεργάτης της. Βαθιά

Διαβάστε Περισσότερα »
Η Σημασία του newsletter για το e-commerce

Η Σημασία του newsletter για το e-commerce

Η πεποίθηση ότι το newletter αποτελεί έναν παρωχημένο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Ιδίως στη σημερινή digital εποχή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο. Μέσω των newsletter μπορούν να επικοινωνηθούν μηνύματα σε στοχευμένο κοινό που έχει επιλέξει να λαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με την επιχείρηση σας. Πρόκειται συνεπώς για μια επικοινωνία με in-market κοινό,

Διαβάστε Περισσότερα »
Business Intelligence – Τι είναι και πότε χρησιμοποιείται

Business Intelligence – Τι είναι και πότε χρησιμοποιείται

Business intelligence Η γνώση είναι δύναμη για τις σύγχρονες εταιρίες, οπότε η κατοχή ενός καλού συστήματος επιχειρηματικών πληροφοριών (BI)  είναι πρωταρχικής σημασίας. Business Intelligence (BI) αποτελεί ένα σύνολο μεθοδολογιών, διαδικασιών και τεχνολογιών που μετατρέπουν τα ανεπεξέργαστα δεδομένα (raw data) σε ουσιαστικά και χρήσιμα δεδομένα για τη λειτουργία μίας επιχείρισης. Μέσω του BI δύναται να διαχειριστούν

Διαβάστε Περισσότερα »
Content και η σημασία του στο ψηφιακό περιβάλλον

Content και η σημασία του στο ψηφιακό περιβάλλον

Τα τελευταία χρόνια μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στο περιεχόμενο, την αξία του και τη σημασία του για το ψηφιακό περιβάλλον και τους τελικούς αποδέκτες. Αυτή η ανάπτυξη έχει επιφέρει αλλαγές στο marketing και στον τρόπο που παραδοσιακά προσέγγιζε τους αποδέκτες. Νέες ορολογίες έχουν εισέλθει στην επιστήμη του marketing όπως content marketing, inbound marketing, κτλ. Στο

Διαβάστε Περισσότερα »