facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
FILHS Testemony

Η ΦΙΛΗΣGlass® επέλεξε τη Synectics για αλλαγή ERP και μετάβαση σε ERP της Entersoft, με σκοπό την ενοποίηση των δραστηριοτήτων της σε ένα κεντρικό πληροφοριακό σύστημα ακόμα πιο σύγχρονο και με περισσότερες δυνατότητες. Η Synectics – πιστοποιημένος συνεργάτης της Entersoft – ολοκλήρωσε και παρέδωσε ένα πολυσύνθετο έργο με υψηλό βαθμό τεχνικής εξειδίκευσης, διασφαλίζοντας πλήρη διασύνδεση των δεδομένων από την απαιτητική ροή εργασιών και τη δημιουργία CRM  λειτουργιών για αλληλεπίδραση με τους πελάτες και διαχείριση στοιχείων και παραγγελιών.

Επιπλέον, υλοποιήθηκε σε ακόμα πιο εξελιγμένη μορφή η ηλεκτρονική διασύνδεση της ΦΙΛΗΣGlass® με τις ασφαλιστικές εταιρείες για την αποστολή αρχείων – εγγράφων, απλοποιώντας διαδικασίες για τις οποίες απαιτούνταν χρονοβόρες ενέργειες με σημαντικό μεταφορικό κόστος. Η πλούσια λειτουργικότητα της πλέον σύγχρονης πλατφόρμας λογισμικού, δίνει ποικίλες δυνατότητες για εξατομικευμένη παραμετροποίηση του συστήματος στα μέτρα και στις ανάγκες του πελάτη αλλά και των συνεργατών του. Η οργάνωση των επιχειρηματικών διαδικασιών γίνεται πλέον ευκολότερη. Οι ενσωματωμένες πλέον πιο εξελιγμένες CRM λειτουργίες παρέχουν ολοκληρωμένη εικόνα εκάστοτε πελάτη και των επιμέρους εργασιών και συνδέουν την εμπορική με την οικονομική πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα.

Λίγα Λόγια για την Εταιρεία   

Η ΦΙΛΗΣGlass® είναι απόγονος της πρώτης και σημαντικότερης Ελληνικής επιχείρησης με αντικείμενο τα κρύσταλλα αυτοκινήτων και κάθε τύπου οχημάτων. Συνεχίζοντας την καινοτόμο πορείας της και εφαρμόζοντας σύγχρονες τεχνικές σε συνδυασμό με την εμπειρία της, μπορεί και δημιουργεί σήμερα ολοκληρωμένες λύσεις γύρω από τα κρύσταλλα αυτοκινήτων και κάθε τύπου οχημάτων, προσφέροντας επιπλέον υπηρεσίες και προϊόντα πέραν της επισκευής και της αντικατάστασης.

FILHS TAB 03

Με βαθιά γνώση του αντικειμένου και της ελληνικής αγοράς, προσφέρει, μέσα από το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της και των κινητών μονάδων της, λύσεις που ανταποκρίνονται τόσο στα ελληνικά δεδομένα, όσο και στα παγκόσμια πρότυπα, βασισμένες στην άριστη ποιότητα, τη μακρά εμπειρία, την αξιοπιστία, την καινοτομία και την άμεση ανταπόκριση.

Η ΦΙΛΗΣGlass® στοχεύει στην άριστη και υπεύθυνη εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη ξεχωριστά, προσωπικά κι ανθρώπινα, αξίες στις οποίες πιστεύει και επαναφέρει στην ελληνική αγορά.

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΟΥ – ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

Το έργο που αναλάβαμε ήταν η εγκατάσταση και η παραμετροποίηση ERP πληροφοριακού συστήματος με μεγάλο αριθμό ταυτόχρονων χρηστών. Ένα έργο το οποίο κατά βάση περιλαμβάνει τα παρακάτω:

Λεπτομερή καταγραφή πληροφοριών, διαχείριση και παρακολούθηση των εργασιών που πραγματοποιούνται σε ένα όχημα με αυτόματη δημιουργία ιστορικού επισκευής (σχετικά με ιδιοκτήτη, αυτοκίνητο, ζημιά, ασφαλιστική).

Ταυτόχρονη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών που έχουν υποστεί φθορές ή ζημιές στο αυτοκίνητό τους

Διαχείριση ανταλλακτικών και προϊόντων με καθημερινό προγραμματισμό και αποτύπωση της οικονομικής συναλλαγής.

Συνεργασία με Ασφαλιστικές εταιρείες. Ηλεκτρονική σύνδεση με στόχο την. υλοποίηση διαδικασιών λήψης και αποστολής αρχείων, εγγράφων, φωτογραφιών και παραστατικών μεταξύ της ΦΙΛΗΣGlass® και της ασφαλιστικής, μέσω Web Services

Entersoft ERP

Αυτοματοποίηση πολύπλοκων παραγωγικών διαδικασιών & διασύνδεση με ασφαλιστικές εταιρείες – Υψηλός βαθμός τεχνικής εξειδίκευσης – Άριστη κατανόηση των εσωτερικών διαδικασιών της επιχείρησης – Βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών – Αύξηση βαθμού ικανοποίησης πελατών – Ευελιξία και User Friendly περιβάλλον εργασίας.

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

Ο υψηλός βαθμός κατανόησης του επιχειρείν της ΦΙΛΗΣGlass® και των εσωτερικών διαδικασιών και η ικανότητα διείσδυσης στις ιδιαίτερες ανάγκες της. Η υψηλή τεχνική εξειδίκευση και κατάρτιση που χρειάστηκε για την αποτύπωση κρίσιμων λειτουργιών προκειμένου να δημιουργηθεί, η απαραίτητη δομή CRM που θα αποτύπωνε όλη αυτή τη δαιδαλώδη ροή των εργασιών και θα αποθήκευε σε κατάλληλες δομές όλη την πληροφορία.

Παρακολούθηση των εκατοντάδων ημερήσιων υποθέσεων ανά πελάτη και ασφαλιστική εταιρεία. Ταχύτερος χρόνος διαχείρισης εργασιών. Αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και μείωση τελικού χρόνου αποκατάστασης της ζημιάς.

Δημιουργία ενιαίας πλατφόρμας λειτουργίας με ευέλικτη χρήση (user friendly περιβάλλον εργασίας) ώστε να απαιτείται ελάχιστος χρόνος εκπαίδευσης και εξοικείωσης.

Αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και μείωση του τελικού χρόνου αποκατάστασης της ζημιάς. Αύξηση βαθμού ικανοποίησης πελατών -

Αυτοματοποίηση πολύπλοκων παραγωγικών διαδικασιών - Αύξηση παραγωγικότητας - Μείωση λαθών.

Η πληροφορία στο σωστό μέρος τη σωστή ώρα. Η τυποποίηση των διαδικασιών & η χρήση ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, η συλλογή και οργάνωση της πληροφορίας απλουστεύουν τη λήψη αποφάσεων λόγω της δημιουργίας πληρέστερης εικόνας για την επιχείρηση. Η ενιαία απεικόνιση των δεδομένων εξοικονομεί χρόνο και βελτιώνει αισθητά την έγκυρη ενημέρωση των στελεχών.

Η εξελιγμένη ηλεκτρονική σύνδεση με τις ασφαλιστικές εταιρείες διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό την επικοινωνία και το κλείσιμο των υποθέσεων σε θεαματικά λιγότερο χρόνο και διαχειριστικό κόστος. Μια δυνατότητα που είναι πραγματικά πρωτοποριακή και με υψηλή προστιθέμενη αξία, τόσο για την ΦΙΛΗΣGlass όσο και για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Η Επόμενη Μέρα

Οι στρατηγικές επενδύσεις της ΦΙΛΗΣGlass® την θωρακίζουν και την βοηθούν να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις, να εξελίσσεται διαρκώς τεχνολογικά και να είναι συνεχώς προετοιμασμένη για την επόμενη μέρα. Με την τεχνική εξειδίκευση και την υποστήριξη της Synectics έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την αξιοποίηση σύγχρονων πρακτικών & μεθόδων που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του κύκλου των εργασιών της.

Επικοινωνήστε Μαζί Μας Για Λύσεις Προσαρμοσμένες Στα Μέτρα Σας Από Εξειδικευμένους Συμβούλους

Δώσε τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου