facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση | Μια μεγάλη πρόκληση

Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση | Μια μεγάλη πρόκληση

Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση | Μια μεγάλη πρόκληση

Οι προκλήσεις που καλούμαστε να διαχειριστούμε την περίοδο αυτή είναι τεράστιες σε πολλούς τομείς της επαγγελματικής αλλά και προσωπικής μας ζωής. Οι αλλαγές είναι γρήγορες και ενώ κάποιοι προσαρμόζονται γρήγορα στις νέες συνθήκες, άλλοι θέλουν περισσότερο χρόνο να τις αφομοιώσουν. Σίγουρα, μια από τις μεγάλες πρόκληση για μια επιχείρηση είναι η διαχείριση του προσωπικού της, σε πολλά επίπεδα.

Το μεγαλύτερο εργαλείο που μπορούν να αντλήσουν οι επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι η συμπόνια, η κατανόηση και η ενσυναίσθηση. Είναι ίσως η πρώτη φορά στην επαγγελματική μας ζωή που παρατηρούμε μια τέτοια μετατόπιση στον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης των επιχειρήσεων.


Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 665
Empty tab. Edit page to add content here.
Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση covid-19

Όσο ικανό και αν είναι ένα στέλεχος ή αντίστοιχα ο ιδιοκτήτης μιας εταιρείας, σίγουρα η διοίκηση της δεν αποτελεί One man show” ή “One woman show”. Το προσωπικό μας είναι ο καθρέπτης της επιχείρησής μας και πρέπει η προσέγγιση μας να είναι η κατάλληλη.

Οι άνθρωποι πρέπει να αισθάνονται ότι ακούγονται και κατά τη διάρκεια αυτής της αβέβαιης περιόδου, η πιο σημαντική ποιότητα στους ηγέτες είναι η συναισθηματική νοημοσύνη για να προσπαθήσουν πρώτα να κατανοήσουν. Οι πρακτικές λύσεις βεβαίως και είναι πολύ σημαντικές κατά τη διαχείριση κρίσεων, όπως τονίζεται και παρακάτω, αλλά αυτό που  θα δημιουργήσει τη διαφορά μεταξύ προόδου και ύφεσης είναι η κατανόηση που αισθάνεται το εργατικό δυναμικό μας. Αυτή, λοιπόν, είναι μια εποχή σημαντικής αλλαγής για επιχειρήσεις κάθε σχήματος και μεγέθους. Δουλεύουμε από το σπίτι, προσαρμοζόμαστε στις νέες τεχνολογίες, ακυρώνουμε έργα και υιοθετούμε νέα έργα που δεν έχουμε εφαρμόσει ποτέ στο παρελθόν.

Ο φόρτος εργασίας και η ροή εργασίας έχουν αλλάξει. Οι δομές της ομάδας επηρεάζονται με απολύσεις και αβεβαιότητα για την πορεία των εργασιακών σχέσεων. Προβλέψτε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν και αναπτύξτε σχέδια, προγράμματα και πληροφορίες για να τις ξεπεράσετε και να τις βελτιστοποιήσετε. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της ομάδας σας, είναι σημαντικό να δείτε την κατάσταση μέσα από τα μάτια των ανθρώπων σας και να τους καθοδηγήσετε με την ασφάλεια και την ευημερία τους ως κορυφαία προτεραιότητά σας.

Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση covid-19

*Πηγή:  https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2023982/n26-oi-ellhnes-o-pio-oikonomika-aghomenos-laos-sth.html

Ποιος είναι όμως ο αντίκτυπος της αβεβαιότητας στο προσωπικό και πως εκδηλώνεται στον εργασιακό χώρο και εν τέλει στην ίδια την επιχείρηση;

    – Αρνητική ψυχολογία

– Πτώση απόδοσης

      – Καθυστέρηση σε έργα

                        – Πτώση τζίρου & μείωση εσόδων

 

Είναι, λοιπόν, μόνο η ενσυναίσθηση πανάκεια απέναντι σε όλα αυτά που βιώνει το προσωπικό; Μπορεί από μόνη της να δημιουργήσει τις αντίρροπες δυνάμεις για την κινητροδότηση που χρειάζεται η ομάδα μας;  Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Είναι βεβαίως ένα σπουδαίο βήμα, αλλά χρειάζονται και τα παρακάτω:


Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 665
Empty tab. Edit page to add content here.
  • Στρατηγική και σχέδιο για την επόμενη ημέρα
  • Αναγνώριση και ανάλυση των δυσχερειών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Φάση εξυγίανσης
  • Έλεγχος και αποτελέσματα
Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση covid-19

Η δημιουργία ασφάλειας είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες ώστε να αμβλυνθούν τα βασικότερα αίτια της ανησυχίας. Η επικοινωνία είναι βασικός πυλώνας σταθερότητας και κεντρικός άξονας εσωτερικής επικοινωνίας του οράματος της επιχείρησης. Η επικοινωνία πρέπει να είναι αμφίδρομη. Αν ακούσουμε τη γνώμη των ανθρώπων μας έχουμε να κερδίσουμε πολλά καθώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη γνώση αυτή ώστε να βελτιώσουμε τις εσωτερικές μας δομές. Μπορείτε ακόμα και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες έρευνες βάσει προτύπων (πχ. μέσω της πλατφόρμας Great Place to Work®) και μέσα σε λίγα λεπτά, θα είστε έτοιμοι να συγκεντρώσετε τα αποτελέσματα σχετικά με την κουλτούρα της εταιρείας σας, για να κάνετε ουσιαστικές αλλαγές στην επιχείρησή σας.


Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 665
Empty tab. Edit page to add content here.
Η διαχείριση του προσωπικού στην κρίση covid-19

Η πρόβλεψη του μέλλοντος, φυσικά, δεν μπορεί να γίνει με απόλυτη ακρίβεια, ούτε διαθέτουμε τη γυάλινη σφαίρα. Αλλά όταν πρόκειται για το μέλλον της εργασίας, είναι σίγουρη μια πρόβλεψη: οι οργανισμοί που επικεντρώνονται στους ανθρώπους τους και δημιουργούν ένα περιβάλλον στο οποίο μπορούν να εμπλακούν, να αξιοποιήσουν την πλήρη δημιουργικότητά τους και να καλλιεργήσουν το πάθος και τις ειδικές δεξιότητές τους, θα δουν την επιχείρηση τους να ευδοκιμεί.

Συντάκτης του άρθρου

Πηνελόπη Γκαβέτα Πηνελόπη Γκαβέτα
Experienced Marketing Specialist with passion in Digital Marketing. Lifelong Learning in fields of Management and Marketing. Bachelor’s degree in Public Relations and Applied Communication and a Master’s degree in Cultural Management.

Τα σχόλια είναι κλειστά.