Καινοτόμα Web – X VAN εφαρμογή στην εταιρεία Λώζος Α.Ε για τους τεχνικούς πεδίου (Field Service).

διαχείριση service λώζος Με απόλυτη επιτυχία αναπτύχθηκε και παραδόθηκε από την Synectics το DispatchWeb, ένα πραγματικά καινοτόμο έργο για διαχείριση service στην εταιρεία Λώζος ΑΕ, το οποίο συνίσταται στην υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και του Internet για την κάλυψη των αναγκών της εταιρείας. Οι τεχνικοί της εταιρίας έχουν άμεση εικόνα των δρομολογίων τους, μπορούν να βάζουν εργασίες και ανταλλακτικά μέσω ταμπλέτας και επιπλέον έχουν την δυνατότητα να είναι άμεσα συνδεδεμένοι με το κεντρικό σύστημα της εταιρίας και να εκδίδουν αποδείξεις και να παραλαμβάνουν συσκευές πελατών.

Το DispatchWeb αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού και εξοπλισμού για τη διαχείριση service στο πεδίο (field service). Με το DispatchWeb, οι τεχνικοί μιας επιχείρησης εξοπλίζονται με μια φορητή συσκευή PDA (tablet) και έναν φορητό εκτυπωτή, ώστε να διαχειρίζονται αποδοτικά όλες τις εργασίες τεχνικής υποστήριξης στο χώρο του πελάτη. Τα tablets είναι εξοπλισμένα με κάρτες 4G για αδιάλειπτη σύνδεση με το back office.

διαχείριση service tabletδιαχείριση service εκτυπωτής

Οι τεχνικοί φτάνουν στον κάθε προορισμό τους πιο εύκολα, με τη βοήθεια πλοήγησης και καταχωρούν εργασίες και ανταλλακτικά, κατευθείαν στη βάση δεδομένων του ERP συστήματος της εταιρείας! Τέλος, κόβουν αποδείξεις και παραστατικά κάνοντας χρήση του φορητού εκτυπωτή. Τα παραστατικά αποθηκεύονται αυτόματα και σε μορφή PDF στο back office. Έτσι, με ηλεκτρονική διαχείριση service μπορείτε να κάνετε περισσότερες επισκέψεις σε πελάτες την ημέρα με τον ίδιο αριθμό τεχνικών, να μειώσετε το κόστος λειτουργίας του τεχνικού τμήματος και να έχετε online επιθεώρηση των εργασιών των τεχνικών. Τέλος, πετυχαίνετε και βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.

Λώζος Αναστάσης (Ιδιοκτήτης): «Το Dispatch Web βελτίωσε την αποδοτικότητα της Serviceworld σε ποσοστό άνω του 20%, εξοικονομώντας σημαντικούς πόρους ανθρώπινου δυναμικού και βελτιώνοντας τη σχέση της εταιρίας με τους πελάτες της. Πλέον, οι αποδείξεις εκδίδονται σε πραγματικό χρόνο, ενημερώνοντας ταυτόχρονα την αποθήκη για ελλείψεις υλικών και επιταχύνοντας τη διαδικασία επίλυσης βλαβών σε ποσοστό άνω του 40% των περιπτώσεων. Ταυτόχρονα, διευκόλυνε συνολικά την καλύτερη οργάνωση του τμήματος τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας.»

Πατήστε εδώ για να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Λώζος ΑΕ.

Συντάκτης του άρθρου

Τα σχόλια είναι κλειστά.