Συγχρονισμός των επαφών του συστήματος του ERP με την πλατφόρμα Mailchimp

Συγχρονισμός των επαφών του συστήματος του ERP με την πλατφόρμα Mailchimp

Η Ανάγκη

Τα newsletters (μαζική αποστολή email’s) χρησιμοποιούνται όλο και πιο συστηματικά από τις επιχειρήσεις εκείνες που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα τις υπηρεσίες τους αλλά και το site τους. Αποτελούν βασικό παράγοντα για την αύξηση των πωλήσεων και λειτουργούν ως άμεσος μηχανισμός επικοινωνίας μεταξύ της εταιρίας και των πελατών για περαιτέρω προωθητικές ενέργειες.

Υπάρχουν πλέον online πολλές υπηρεσίες για να δημιουργήσει κανείς μια email marketing καμπάνια, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, επιλογές και σε μια ευρεία γκάμα τιμών.  Μια από τις πιο γνωστές υπηρεσίες παγκοσμίως, που εστιάζει στο καλό design, το φιλικό και χρηστικό περιβάλλον διαχείρισης είναι το MailChimp. Σημαντικά πλεονεκτήματα είναι τα δωρεάν templates, το ότι απευθύνεται άριστα τόσο σε έμπειρους όσο και σε αρχάριους χρήστες, που δεν κατέχουν γνώσεις HTML και web design αλλά και η δυνατότητα A/B testing. Θεωρείται δικαίως από πολλούς η καλύτερη πλατφόρμα μαζικής αποστολής emails παγκοσμίως.

 

Η δυσκολία

Ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στην χρήση αυτών των εργαλείων είναι ότι επειδή αυτές οι υπηρεσίες είναι on-line θα πρέπει κάθε φορά να εξάγουμε τις επικαιροποιημένες λίστες πελατών επαφών & emails από το σύστημα ERP που τις καταχωρούμε και να τα εισάγουμε εκ’ νέου σε κάποια από διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το MailChimp. Αυτό συνιστά αρκετά μεγάλη δυσκολία για κάποιον που θέλει να εκτελέσει άμεσα μια προωθητική ενέργεια.

 

Η Λύση στο πρόβλημα 

Όπως ασφαλώς γνωρίζετε τα σύγχρονα ERP όπως το Entersoft ERP έχουν την δυνατότητα καταχώρησης και διαχείρισης επαφών – προσώπων που αποτελούν τους δυνητικούς πελάτες της. Επιπλέον το Entersoft ERP μπορεί να διαχειριστεί λίστες δυναμικές ή στατικές σε επιμέρους κομμάτια του πελατολογίου που συνιστούν διαφορετικά target groups πελατών και επαφών με διαφορετικές ανάγκες επικοινωνίας και προβολής.

Στη Synectics υλοποιήσαμε υποσύστημα add-in το οποίο συνδέει και συγχρονίζει τις λίστες και επαφές του ERP μιας επιχείρησης με την πλατφόρμα MailChimp. Ειδικότερα, η επιχείρηση βάσει των προωθητικών ενεργειών που προγραμματίζει δημιουργεί στο σύστημα ERP, λίστες που διαρκώς εμπλουτίζονται. (Π.χ λίστα μεγάλων πελατών, λίστα υποψηφίων πελατών, λίστα πελατών  επαρχίας κ.τ.λ)

Για να γίνει η σύνδεση, δημιουργήθηκε ένα πρόγραμμα συγχρονισμού (Mail-chimp sync module) το οποίο παίρνει σε πραγματικό χρόνο αυτές τις λίστες απο το ERP σύστημα της επιχείρησης και τις συγχρονίζει με την πλατφόρμα mailchimp. Ελέγχει ταυτόχρονα για τυχόν λάθη ή αλλαγές στις λίστες, προσθέτει η αφαιρεί επαφές και ενημερώνει τον διαχειριστή του συστήματος για όλες τις ενέργειες που έχει κάνει.

Τα οφέλη που αποκομίζει η επιχείρηση απο αυτόν τον συγχρονισμό και την διασύνδεση είναι αξιοσημείωτα!

Ενδεικτικά:

  1. Συγχρονισμός των επαφών και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο
  2. Άμεση ενημέρωση για τυχόν αστοχίες ή και λάθη
  3. Πλήρης ενημέρωση και εικόνα των επαφών και των πελατών της επιχείρησης
  4. Αυτοματοποίηση ενός χρήσιμου και αποδοτικού εργαλείου. Του email marketing
  5. Μείωση κόστους και εξοικονόμηση χρόνου

 

Οι προωθητικές ενέργειες που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση εκμεταλλευόμενη σύγχρονα εργαλεία marketing, σε συνδυασμό με τα πρωτοπόρα και καινοτόμα προγράμματα που διαχειρίζεται και υλοποιεί η Synectics (ERP, CRM, E-commerce) μπορεί να κάνουν την διαφορά στο σημερινό επιχειρηματικό και απαιτητικό περιβάλλον.

 

Αν θέλετε να υλοποιήσετε κάτι αντίστοιχο για την επιχείρηση σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ΕΔΩ ή καλέστε μας για περισσότερες πληροφορίες

 

Συντάκτης του άρθρου

Θανάσης Μάστορας Θανάσης Μάστορας
Ο Θανάσης Μάστορας έχει μια μακροχρόνια διαδρομή στις τεχνολογίες της πληροφορικής για περίπου 20 χρόνια. Με ιδιαίτερη εμπειρία στην ανάλυση λύσεων καθώς και στις τεχνολογίες BI, CRM και Data Analysis οδηγεί την Synectics από το 2008 που ιδρύθηκε.

Τα σχόλια είναι κλειστά.