Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνουμε όλο και περισσότερο ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τεράστιες προοπτικές εξέλιξης. Ο χρόνος που αναλώναμε στο παρελθόν για να κάνουμε μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς ήταν πολύ μεγάλος. Στις μέρες μας αφενός ο χρόνος αυτός είναι ιδιαίτερα πολύτιμος αφετέρου τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται όλο και περισσότερο.

Η Synectics, έχοντας αντιληφθεί έγκαιρα τις ανάγκες της αγοράς παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες υλοποίησης και υποστήριξης συστημάτων E-Commerce.

Λίγα λόγια για το Synectics E-Commerce

Το σύστημα υπερέχει από τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά, καθώς αντλεί όλες τις πληροφορίες (είδη, πελάτες, κινήσεις, άρθρα βάσης γνώσης κλπ) και τους επιχειρηματικούς κανόνες (εμπορική πολιτική, τιμοκατάλογοι, εκπτώσεις, πολιτική credit control κλπ) αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο από το ERP- CRM σύστημα, εξασφαλίζοντας ενημερωμένη και σωστή εικόνα του site της επιχείρησης, χωρίς πρόσθετο λειτουργικό κόστος.Το ηλεκτρονικό εμπόριο Synectics E-Commerce καλύπτει λειτουργίες B2B και B2C.

Το Synectics E-Commerce/B2B παρέχει:

Συνολική κάλυψη

των διαδικασιών διενέργειας παραγγελιών, με δυνατότητα επιλογής πολλαπλών τρόπων εισαγωγής

Online ενημέρωση

για το σύνολο των πληροφοριών που αφορούν στη σχέση επιχείρησης και πελάτη ή συνεργάτη

Εισαγωγή

της παραγγελίας στο υποκατάστημα που εξυπηρετεί τον πελάτη

Αυτόματη εισαγωγή

των παραγγελιών, δεσμεύσεων στο ERP και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο
 

Πλήρες σύστημα

ηλεκτρονικής παρουσίασης των ειδών
 
 

Στατιστικά

εμπορικά και οικονομικά, ανά κανάλι πώλησης

Εφαρμογή

όλων των κανόνων εμπορικής πολιτικής, τιμοκαταλόγων, πιστοληπτικών ελέγχων, διαθεσιμότητας κλπ

Δυνατότητα υπολογισμού

διαθέσιμης ποσότητας πριν τη δημιουργία της παραγγελίας
 
 

Εξασφάλιση

υψηλής ασφάλειας στη διενέργεια των συναλλαγών και τον έλεγχο πρόσβασης των χρηστών

Το Synectics E-Commerce/B2C παρέχει:

Πλήρες σύστημα

ηλεκτρονικής παρουσίασης των ειδών, με δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών λιστών προώθησης
 

Clearance πληρωμών

μέσω πιστωτικών καρτών, υποστήριξη λοιπών τρόπων πληρωμής, όπως πχ αντικαταβολή μέσω courier
 

Δυνατότητα

δημιουργίας λίστας επιθυμιών του πελάτη

Αυτόματη ενημέρωση

νέων ειδών, διαθεσιμότητας, δημιουργία λιστών, αλλαγή τιμοκαταλόγων κλπ απευθείας από το ERP
 

Κατάσταση εκτέλεσης

παραγγελιών, με ενημέρωση του πελάτη λιανικής, σε πραγματικό χρόνο, για την κατάσταση της παραγγελίας του, ημερομηνίες παράδοσης κλπ

Εφαρμογή

όλων των κανόνων εμπορικής πολιτικής, τιμοκαταλόγων, πιστοληπτικών ελέγχων, ελέγχων διαθεσιμότητας στοκ και υπολογισμού ειδικών φόρων κρατήσεων, επιβαρύνσεων κλπ, σε πραγματικό χρόνο, κατά την εισαγωγή της παραγγελίας

Διενέργεια

παραγγελιών μέσω καλαθιού
 
 
 
 

Ιστορικό

αγορών του πελάτη
 
 
 
 

Εξασφάλιση

απόλυτης ασφάλειας στη διενέργεια των συναλλαγών

Επικοινωνήστε μαζί μας για να επιλέξουμε τη σωστή λύση που θα βελτιώσει ουσιαστικά τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας

Δώσε τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου