Website Optimization ή SEO(Search Engine Optimization)

Σίγουρα θα έχετε ακούσει ή δει τον όρο αυτό. Με απλά λόγια εννοούμε τη βελτιστοποίηση του site σας σε διάφορους τομείς, ώστε να το βρίσκουν οι μηχανές αναζήτησης, οι επισκέπτες σας και οποιοσδήποτε μελλοντικός πελάτης.

Ένα ωραίο εμφανισιακά site με καλό σχεδιασμό, αν δεν είναι optimized, μπορεί να μην το δει ποτέ κανείς. Η ομάδα της synectics το γνωρίζει αυτό και θέλει να δώσει στο site σας τη μέγιστη δυνατή βελτιστοποίηση ώστε ν’ αποκτήσετε πολλούς επισκέπτες/ μελλοντικούς πελάτες.

   Παράγοντες που θα κάνουν το site σας να έχει επισκεψιμότητα :

  1. Ταχύτητα

Το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα site είναι η ταχύτητα. Οι μηχανές αναζήτησης τιμωρούν τα αργά site. Δε σας αρέσει να περιμένετε για να δείτε ένα site, δεν αρέσει ούτε στους επισκέπτες σας. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεστε γρήγορο server, σωστή παραμετροποίηση της κάθε σελίδας σας και τις τελευταίες τεχνολογίες.

  1. Mobile Friendly/Responsive

   Πλέον ένας στους δυο χρήστες χρησιμοποιεί μια mobile συσκευή για να δει κάτι στο διαδίκτυο. Αν το site σας δε συμπεριφέρεται σωστά σε όλες τις συσκευές τον έχετε χάσει. Σκεφτείτε να στείλει κάποιος link στον φίλο του και να του πει δες αυτό το site. O φίλος του από το κινητό πάει να το δει και δεν είναι responsive(μόλις χάσατε έναν επισκέπτη σε δευτερόλεπτα).

  1. Ασφάλεια/Security

   Άλλος ένας σημαντικός παράγοντας που πολλές εταιρείες ή κάτοχοι site αγνοούν είναι η ασφάλεια ενός site. Εκτός του ότι μπορεί να είναι πιο γρήγορο, σιγά σιγά όλες οι μηχανές αναζήτησης το λαμβάνουν πολύ σοβαρά. Φυσικά αν το site έχει να κάνει με προσωπικά δεδομένα είναι αδιανόητο να μην έχει τη μέγιστη ασφάλεια για τους χρήστες του.


 

  1. Περιεχόμενο και λέξεις κλειδιά

   Όταν λέμε περιεχόμενο δεν εννοούμε ωραίες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης αλλά σωστά δομημένο περιεχόμενο με στοίχιση, επικεφαλίδες, παραγράφους, τομείς που έχουν λέξεις σχετικές με το τι προσφέρει το site. Αυτό γίνεται με σωστό κώδικα της σελίδας έτσι ώστε  οι μηχανές αναζήτησης να το καταλαβαίνουν.

  1. Site για ανθρώπους με ειδικά χαρίσματα

   Αν ένα site έχει ταξινομημένο περιεχόμενο όπως είπαμε, τότε θα το επισκεφθούν και αυτοί οι άνθρωποι. Σε αυτό παίζουν ρόλο και τα χρώματα εκτός από τον κώδικα. Θέλουμε να μπορούν δουν το site σας όλοι και να μην χάνετε κανέναν επισκέπτη.

  1. Χρησιμοποίηση τοπικής γλώσσας  και κατάληξης domain

Αν θέλετε το site σας να «πιάσει» χρήστες της χώρας σας τότε καλό είναι η κατάληξη του να είναι π.χ .gr και όχι com. Στο περιεχόμενο του θα πρέπει να έχει λέξεις της γλώσσας και ΟΧΙ greeklish ή αγγλικά γιατί τότε θα κοντραριστείτε με ξένα site.

  1. Ανανέωση περιεχομένου/αλλαγές

   Ένα site δεν πρέπει να μένει στατικό αλλά πρέπει να ανανεώνετε και να προστίθενται νέα προϊόντα, άρθρα ή οτιδήποτε σχετικό με το αντικείμενο του. Όταν γίνεται αυτό ειδοποιούνται οι μηχανές αναζήτησης και το ανεβάζουν πιο ψηλά.

  1. Διασύνδεση του site με social media

   Καλώς ή κακώς τα social media  είναι στη ζωή μας και μεταφέρουν πληροφορίες ταχύτατα. Σχετικά link με social media, εργαλεία που έχουν αυτά όπως likes, share, tweet κτλ θα αυξήσουν τους επισκέπτες του site σας και τις αναφορές του στις μηχανές αναζήτησης.

  1. Διαφήμιση

   Ο πιο παλιός και κλασσικός τρόπος για να προωθήσει κάποιος το προϊόν του, την επιχείρησή του ή την υπηρεσία του είναι η διαφήμιση. Το ίδιο ισχύει και για τα site.Απλά γι’ αυτά η διαφήμιση γίνεται μέσω ειδικών λέξεων με τη google, το facebook και τα μαζικά email.

 

   Ο συνδυασμός όλων των πάνω ή ακόμα και αρκετών από αυτών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν γίνουν όπως ξέρει η synectics, το site σας μπορεί να ξεπεράσει τους 1000 πραγματικούς επισκέπτες και να μη σταματάνε οι παραγγελίες και τα τηλέφωνα στην εταιρεία σας.

Συντάκτης του άρθρου

Τουρτσινάκης Γιώργος Τουρτσινάκης Γιώργος
O Γιώργος Τουρτσινάκης έχει πολλά χρόνια στον χώρο της Πληροφορικής. Ειδικεύεται στο Responsive Web Design & Development και έχει σαν προτεραιότητα την εμπειρία του χρήστη. Είναι ένας από τους web developer της Synectics.

Τα σχόλια είναι κλειστά.