facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο (VPBX)

Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο (VPBX)

Τι είναι το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο (VPBX).

Στην εποχή μας που σχεδόν όλοι οι διακομιστές (servers) μεταφέρονται σε τεχνολογίες εικονικών συστημάτων Cloud, γιατί να εξακολουθείτε να έχετε παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο;

Μεταβείτε τώρα σε μια cloud υπηρεσία VPBX που προσφέρει όλες τις υπηρεσίες ενός πολύ εξελιγμένου τηλεφωνικού κέντρου, γρήγορα και απλά!

Το μόνο που χρειάζεστε είναι πρόσβαση στο Internet και συμβατές συσκευές, όπως τηλεφωνικές συσκευές γραφείου ή ακόμα και εφαρμογές στον υπολογιστή ή το smartphone σας. Ακόμα και αν εξακολουθείτε να θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις απλές αναλογικές συσκευές, υπάρχει και αυτή η δυνατότητα!

VPBX | Πως λειτουργεί

Το Εικονικό τηλεφωνικό κέντρο (VPBX) είναι ένα τηλεφωνικό σύστημα για επιχειρήσεις που παρέχει δρομολόγηση κλήσεων, follow-me κλήσεις, φωνητικό ταχυδρομείο, φαξ και αυτόματη διανομή κλήσεων μέσω call distributor, που παραδίδονται μέσω του δημόσιου τηλεφωνικού συστήματος (OTE, Vodafone, κ.α).

Η τεχνολογία VPBX παρέχει στον ιδιοκτήτη μίας επιχείρησης σχεδόν όλα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου με ελάχιστο κόστος. Με ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο, ο επιχειρηματίας πρέπει να αγοράσει και να εγκαταστήσει ακριβό εξοπλισμό, ενώ από την άλλη πλευρά, ένα VPBX είναι λογισμικό το οποίο φιλοξενείται σε διακομιστές στο Cloud (Cloud Servers).

Πλέον θα έχετε τεράστια ευελιξία, θα είσαστε σε θέση να δέχεστε και να μπορείτε να κάνετε εταιρικές κλήσεις οπουδήποτε στην εταιρία (σταθερή συσκευή), στο κινητό τηλέφωνο, σε tablet και σε υπολογιστή.
VPBX οφέληΣύμφωνα με τα παραπάνω χρειαζόμαστε τα εξής για μία υλοποίηση:

  1. Αρχική επικοινωνία ώστε να δούμε πόσοι θα είναι οι χρήστες, πόσες εξωτερικές γραμμές ταυτόχρονες επικοινωνίας υπάρχουν, πως θα δρομολογούνται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, μήνυμα υποδοχής.
  2. Προσφορά για το συνολικό αρχικό κόστος υλοποίησης και του κόστους του ετήσιου παγίου για τις υπηρεσίες managed VPBX.
  3. Καθορισμός εξερχόμενων γραμμών SIP trank για την/τις εκτροπές που χρειάζεται και κοινοποίηση τιμοκαταλόγου με τα κόστη των κλήσεων.
  4. Άμεση υλοποίηση

Ο συνολικός χρόνος που χρειαζόμαστε για την υλοποίηση είναι από 1 – 3  ημέρες, αναλόγως του μεγέθους της εταιρείας.

Συντάκτης του άρθρου

Τα σχόλια είναι κλειστά.