Η Synectics Partner of the Year για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Η Synectics Partner of the Year για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
H Synectics είναι Partner of the Year στην Entersoft και διακρίθηκε ως New Technologies Partner of the year για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κατά τη διάρκεια του Ετήσιου Πανελλαδικού Συνεδρίου Συνεργατών της Entersoft, που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο στην Αθήνα.
Η Synectics έλαβε τη διάκριση για τους υψηλούς ρυθμούς υιοθέτησης και αξιοποίησης των νέων Τεχνολογιών, Προϊόντων και Υποσυστημάτων της Entersoft για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, καθώς έχει επενδύσει σε αυτή τη διαφοροποίηση και έχει αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Τα κριτήρια ανάδειξης αφορούν επίσης στην άριστη συνεργασία με την Entersoft, στην δυνατότητα της εταιρίας μας να παρέχει προστιθέμενη αξία και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και προϊόντων προς όφελος τόσο των πελατών μας όσο και της ανάπτυξής της εταιρίας μας. Αποτελεί τέλος συνέχεια μιας σειράς έργων που υλοποιήθηκαν το τελευταίο έτος σε πελάτες μας και τα οποία αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά πετυχημένα.
Ειδικότερα, η διάκριση αφορά στην ανάπτυξη τεχνογνωσίας από την εφαρμογή λύσεων σχετικών με το enterprise mobility. Το enterprise mobility στις εταιρείες που το υιοθέτησαν έφερε ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και κυρίως ανταγωνιστικότητα.
Το enterprise mobility εκτείνεται σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών με πιο δημοφιλή αυτό που αποκαλούμε SFA (Sales Force Automation – Αυτοματοποίηση πωλήσεων). Κύριο χαρακτηριστικό των λύσεων αυτών είναι ότι συμβάλλουν στην κατακόρυφη αύξηση της παραγωγικότητας του τμήματος πωλήσεων. Στην πράξη καταργούνται τα όρια των γραφείων των επιχειρήσεων καθώς οι πωλητές μέσω έξυπνων συσκευών (tablets, κινητών) αποκτούν πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησης και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο. Τα τμήματα πωλήσεων των εταιριών οι οποίες υιοθέτησαν τις λύσεις έχουν πλέον στην διάθεσή τους εξαιρετικές δυνατότητες όπως: αυτοματοποιημένη παραγγελιοληψία με πολλούς διαφορετικούς τρόπους (γκάμα πελάτη, barcode, φωτοκατάλογος κ.ο.κ.), συλλογή πληροφοριών ανά σημείο πώλησης, τον εντοπισμό και καταγραφή νέων σημείων πώλησης, την καταγραφή παραπόνων και την εκτέλεση πλάνων merchandising. τοποθέτηση προωθητικού υλικού, καταγραφή ανταγωνισμού, καταγραφή παραπόνων κ.λπ. Αξίζει να αναφερθεί τέλος η επιτάχυνση των διαδικασιών πωλήσεων και η ταυτόχρονη δυνατότητα των διοικήσεων στην καλύτερη οργάνωση του δικτύου πωλήσεων.