B2B Στόχευση LinkedIn | Βρείτε το ιδανικό κοινό, μέσα από έξυπνες κινήσεις.
B2B Στόχευση LinkedIn | Βρείτε το ιδανικό κοινό, μέσα από έξυπνες κινήσεις.
B2B Στόχευση LinkedIn | Βρείτε το ιδανικό κοινό μέσα από έξυπνες κινήσεις.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας είναι η επιτυχημένη B2B στόχευση, το να βρείτε δηλαδή τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στο επιχειρηματικό σας πεδίο. Ένας από τους βέλτιστους τρόπους προσέγγισης του κοινού αυτού πραγματοποιείται μέσω του LinkedIn.
“Η διαφορά μεταξύ του κορυφαίου 1% των πωλητών και του κορυφαίου 10% είναι στο πώς περνούν το χρόνο τους”
Γιατί B2B στόχευση μέσω LinkedIn ?
Γιατί με περισσότερα από 645 εκατομμύρια μέλη, το LinkedIn είναι η μεγαλύτερη κοινότητα επαγγελματιών παγκοσμίως. Η προσπάθεια προσέγγισης μέσω του LinkedIn σας επιτρέπει να προσεγγίσετε περισσότερους από 61 εκατομμύρια υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 10 εκατομμυρίων ηγετών σκέψης και 6 εκατομμυρίων στελεχών επιπέδου C. Άρα, γίνεται κατανοητή η δυναμική που αναπτύσσεται μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας και οι ευκαιρίες που αναδεικνύονται.
Και το καλύτερο μέρος; Τα μέλη του LinkedIn, έχουν κατά μέσο όρο δύο φορές μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από το τυπικό διαδικτυακό κοινό. Στη B2B στόχευση, στόχος σας πρέπει να είναι οι ομάδες ατόμων που εμπλέκονται στις αποφάσεις πώλησης από τους CEO έως τα άτομα IT που θα ενσωματώσουν την τεχνολογία για τις υπηρεσίες/προϊόντα σας.
Β2Β Στόχευση. Πώς μπορείτε να δημιουργείτε συνεχώς υψηλής ποιότητας δυνητικούς πελάτες; Πώς μπορείτε να βρείτε το δικό σας δρόμο σε ένα πραγματικά θορυβώδες ψηφιακό τοπίο;
Το LinkedIn προσφέρει πάνω από 15 δημογραφικές κατηγορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε το κοινό-στόχο σας. Κάθε κατηγορία μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για να βελτιώσετε τη B2B στόχευση σας είτε για να αποκλείσετε το κοινό που δεν θέλετε.
Ένα από τα πολύ δυνατά χαρτιά του LinkedIn είναι η λεπτομερής στόχευση που προσφέρει για τις εταιρείες, όπου μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένο Company Industry ώστε να προσεγγίσετε τα μέλη που εργάζονται σε έναν κλάδο. Μπορείτε να επιλέξετε ακόμα και τη θέση εργασίας που επιθυμείτε, καθώς υπάρχει δυνατότητα επιλογής Job Function & Job Title για λεπτομερή και εξειδικευμένη στόχευση.
Βεβαίως, εκτός από την πλούσια στόχευση βάσει δημογραφικών στοιχείων, υπάρχουν επιλογές όπως αυτή του Matched Audiences που σας βοηθούν να προσεγγίσετε πελάτες που έχουν μεγάλη σημασία για την επιχείρησή σας, με τους παρακάτω τρόπους :
- Website Retargeting
- Contact Targeting
- Account Targeting
Σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn για να έρθετε σε επαφή με το κοινό που έχει ήδη επισκεφθεί τον ιστότοπό σας, να εκμεταλλευτείτε τις επαφές από τη δική σας βάση δεδομένων (contact list) και να προσεγγίστε τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στις εταιρείες που έχετε στοχεύσει μέσω του Account Targeting.
Χρησιμοποιώντας τα πλούσια δημογραφικά στοιχεία του LinkedIn σε συνδυασμό με τα δικά σας δεδομένα (Matched Audiences), έχετε τη δυνατότητα να συνδεθείτε με εκείνους που έχουν μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρησή σας.
Μην χάνετε χρόνο. Με τη σωστή προσέγγιση, η διαφήμιση στο LinkedIn μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι. Εάν αναζητάτε βοήθεια για τη βελτίωση της στρατηγικής σας στο LinkedIn επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.
Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 667