Λίγα λόγια για την EuroSupplies
Η Eurosupplies αποτελεί μια από τις πιο δυναμικές και σταθερά αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα. Με αντικείμενο την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών εκτύπωσης και τεχνολογίας, απευθύνεται σε όλους τους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας της ελληνικής αγοράς. Αφουγκραζόμενη τον παλμό και τις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη μεγάλων εταιρειών και οργανισμών χτίζοντας ένα σημαντικά μεγάλο και αξιόλογο πελατολόγιο.
Το 1995 ιδρύθηκε από ικανά στελέχη με πολυετή εμπειρία στο χώρο της πληροφορικής και σκοπό την εμπορία εκτυπωτικών μηχανημάτων, Hardware, αναλωσίμων και υπηρεσιών. Δημιουργώντας στρατηγικές συνεργασίες με τους κορυφαίους κατασκευαστές και προμηθευτές και λειτουργώντας με προσήλωση και συνέπεια στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής, η Eurosupplies έχει καταφέρει να αναδειχθεί ως μία από τις μεγαλύτερες και πλέον καταξιωμένες εταιρείες στον κλάδο της με συνεχώς ανοδική πορεία.
Οι καίριες και αυστηρά επιλεγμένες αυτές συνεργασίες έχουν διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και στην εδραίωσή της στον χώρο, οδηγώντας σε πιστοποιήσεις όπως: HP Platinum Partner, Canon Authorized Partner, Epson Gold Partner, HP & Samsung Service Center και Accredited Canon Service Center.
Προκλήσεις
Σκοπός της Eurosupplies ήταν να εκσυγχρονίσει τις μηχανογραφικές δομές της με ένα νέο πληροφοριακό σύστημα, με δυνατότητες εκτεταμένων διαδικασιών αυτοματισμών στην καθημερινή λειτουργία της εταιρείας.
Η επιλογή της Synectics και του πληροφοριακού συστήματος Entersoft Business Suite είχαν ως στόχο την αφομοίωση και προσθήκη στις ήδη υπάρχουσες δομές της εταιρείας, νέων διαδικασιών με μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια στις καθημερινές εργασίες της εταιρείας.
Οι προκλήσεις από πλευράς Synectics αφορούσαν την πολυπλοκότητα των διαδικασιών που έπρεπε να υλοποιηθούν, τα διαφορετικά σημεία διεπαφής (ιστοσελίδα, αποθήκη Logistics, εσωτερική λειτουργία και διαδικασίες. κλπ)
Στα πλαίσια αυτά, αυτοματοποιήθηκαν διαδικασίες διαχειριστικών και πιστωτικών ελέγχων, οι οποίες συνέβαλαν σημαντικά στην ομαλή, ταχύτερη και ασφαλέστερη εκτέλεση τόσο των παραγγελιών όσο και των αγορών της εταιρείας, με στόχο την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών αλλά και την ορθότερη διαχείριση του stock.
Συνοπτικά Οφέλη
Τα οφέλη για την εταιρεία ήταν άμεσα αφού από τις πρώτες μέρες λειτουργίας ενσωματωθήκαν όλες οι υπάρχουσες διαδικασίες της επιχείρησης που είχαν δομηθεί τα τελευταία 10 χρονιά με ομαλό τρόπο και συνεχίζουν τα προστίθενται λειτουργίες και αυτοματισμοί, οι οποίοι πλέον αφομοιώνονται σε πολύ ταχύτερο χρόνο.
Υπάρχει καλύτερη εσωτερική πληροφόρηση για την πορεία εξέλιξης των παραγγελιών τόσο από πελάτες όσο και από προμηθευτές.
Καλύτερη διοικητική πληροφόρηση για την πορεία της εταιρείας μέσω του εξελιγμένου reporting που παρέχει το νέο πληροφοριακό σύστημα.
Καλύτερος έλεγχος και μείωση του κόστους και των εξόδων για την εταιρεία, μέσω ταχύτερων και αυτοματοποιημένων διαδικασιών αποθήκευσης προϊόντων, δρομολόγησης παραγγελιών και εκτέλεσης υπηρεσιών.