Επιτυχής παράδοση Mobile SFA (αυτοματισμού πωλήσεων) στην εταιρεία INVENTOR A.E.
Επιτυχής παράδοση Mobile SFA (αυτοματισμού πωλήσεων) στην εταιρεία INVENTOR A.E.
Η Inventor A.E. είναι η κάτοχος και αποκλειστική διανομέας των κλιματιστικών Inventor και δραστηριοποιείται με επιτυχία στην ελληνική αγορά κατέχοντας μια από τις πρώτες θέσεις του κλάδου. Η Inventor υιοθέτησε την εφαρμογή merchandising Entersoft Mobile SFA για την κάλυψη των αναγκών του τμήματος πωλήσεων το οποίο αριθμεί 6 πωλητές και 2 υπεύθυνους πωλήσεων. Οι λειτουργίες του συστήματος περιλαμβάνουν την απομακρυσμένη παραγγελιοληψία, την καταγραφή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του σημείου πώλησης (φωτογραφίες, μέγεθος καταστήματος, χώρος προβολής κ.ο.κ.), την καταγραφή ανταγωνισμού αλλά και τη συλλογή πληροφοριών από τα σημεία πώλησης μέσω της χρήσης ερωτηματολογίων.
Με την εφαρμογή merchandising Entersoft Mobile® Sales Force Automation (SFA), τα εν κινήσει στελέχη έχουν πλήρη πρόσβαση μέσω smartphones και tablet συσκευών, στο σύνολο της πληροφορίας που τους ενδιαφέρει για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών τους σαν να βρίσκονταν στο φυσικό χώρο του γραφείου.
Το σύστημα εφαρμόζει τις εταιρικές διαδικασίες και την εμπορική στρατηγική απρόσκοπτα και αυτοματοποιημένα μέσα από το λογισμικό και στο χώρο του πελάτη, επιταχύνοντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας ομοιογένεια και ενισχυμένη εταιρική εικόνα. Τα στελέχη πωλήσεων διαχειρίζονται μεγάλο εύρος και πλήθος πληροφορίας, άμεσα, δομημένα και ευέλικτα, ώστε να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές και τις ευκαιρίες μέσα από ενημερωμένες αποφάσεις, προσφέροντας στον πελάτη ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση.
Σημαντική είναι επίσης η επιτάχυνση του κύκλου ολοκλήρωσης των πωλήσεων, οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες και η αμεσότητα της ολοκλήρωσης των εργασιών οι οποίες συμβάλλουν στην καλύτερη ενδοεταιρική επικοινωνία, μειώνουν σημαντικά τις άσκοπες μετακινήσεις και τις χρονοβόρες διαδικασίες. Έτσι, η εφαρμογή merchandising συντελεί στην αύξηση του παραγωγικού χρόνου των πωλητών και στη μείωση του κύκλου πώλησης.
Τέλος, επίσης σημαντική ήταν η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών καθώς οι επισκέψεις προγραμματίζονται βάσει κριτηρίων συνδυάζοντας συχνότητα, σπουδαιότητα, τοποθεσία και άλλα κριτήρια με στόχο την βελτιστοποίηση και τον ορθολογισμό των δρομολογίων και των στόχων. Ο πωλητής έχει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζεται, π.χ. στα ποσά προς εξόφληση, στην είσπραξη, στα είδη που αγοράζει, στις προτεινόμενες παραγγελίες, στα νέα είδη που πρέπει να προτείνει κ.ά., προσφέροντας ταχύτερη εξυπηρέτηση και λιγότερες εκκρεμότητες διεκπεραίωσης.
Πατήστε εδώ για να δείτε την εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Entersoft.