facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
Η Σημασία του newsletter για το e-commerce

Η Σημασία του newsletter για το e-commerce

Η πεποίθηση ότι το newletter αποτελεί έναν παρωχημένο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Ιδίως στη σημερινή digital εποχή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο. Μέσω των newsletter μπορούν να επικοινωνηθούν μηνύματα σε στοχευμένο κοινό που έχει επιλέξει να λαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με την επιχείρηση σας. Πρόκειται συνεπώς για μια επικοινωνία με in-market κοινό, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης που διαρκούν στο χρόνο.

Οι σχέσεις εμπιστοσύνης μεταφράζονται σε μελλοντικές ευκαιρίες πώλησης!

Tι είναι το Newletter?

Το newletter είναι μια ψηφιακή δημοσίευση που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις της επιχείρησης σας, οι οποίες αποστέλλονται μέσω email σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλους τους δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στο να λαμβάνουν αυτές τις πληροφορίες.

Ένα newsletter σε συνδυασμό με μια καλή mailing list αποτελούν έναν αποδεδειγμένα αποτελεσματικό τρόπο για να προωθήσει κανείς προϊόντα ή υπηρεσίες, να δημιουργήσει ποιοτικές σχέσεις με τους αποδέκτες και να εξασφαλίσει ότι αυτή η σχέση θα μεταφραστεί σε ευκαιρία πώλησης στο μέλλον.

Ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες πώλησης μέσω των newsletter είναι διότι οι αποδέκτες έχουν ζητήσει να λαμβάνουν ενημερώσεις. Συνεπώς στηρίζουν ήδη την επιχείρηση σας με ένα απλό subscription.

Τα newsletter μπορούν να επιμορφώσουν και να πείσουν το κοινό να προβούν σε αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Έχετε αναρωτηθεί λοιπόν κατά πόσο οι πωλήσεις σας μπορούν να επωφεληθούν από την παρεχόμενη πληροφόρηση στο κοινό σας σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας?

Γιατί τα Newsletter είναι τόσο σημαντικά?

Επιτυγχάνεται εμπορική αναγνωρισιμότητα (brand awareness)

Με την τακτική δημοσίευση newsletter παρουσιάζεται μια ευκαιρία αύξησης του brand awareness σχετικά με τα προϊόντα σας. Οι δυνητικοί σας πελάτες μπορούν να γνωρίζουν ελάχιστα πράγματα για εσάς μέσω των social media και των λοιπών διαφημίσεων. Εδώ έχετε μια πραγματική ευκαιρία να τους δώσετε όλη την πληροφορία που θέλετε, τις προσφορές καθώς και links στην ιστοσελίδα σας.

Προβολή προϊόντων

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος πελάτης πρέπει να εκτεθεί σε ένα προϊόν τουλάχιστον 6-8 φορές έως ότου αποφασίσει να προβεί σε αγορά. Ένα περιοδικό newsltter μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά σε αυτό το στόχο, φέρνοντας το προϊόν στα μάτια του πελάτη επανειλημμένα. Ένας δυνητικός πελάτης μπορεί να σκέφτεται να αγοράσει ένα προϊόν και τα newsletter που θα λάβει να τον βοηθήσουν να προβεί στην αγορά αυτή.

Διατήρηση επαφής με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες

Η αποστολή newletters σε τακτά χρονικά διαστήματα βοηθά στην διατήρηση της επικοινωνίας με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες πριν και μετά την αγορά. Η τακτική επικοινωνία τους κρατά ενήμερους σχετικά με τα νέα σας και όποτε σχεδιάσουν την επόμενη αγορά τους, θα βρεθείτε σίγουρα μπροστά τους. Θα έχετε γίνει κομμάτι της συνείδησης τους.

Περισσότερες ευκαιρίες πώλησης

Τα newsletter είναι πιο πιθανό να φέρουν πωλήσεις σε σχέση με άλλες social media ενέργειες, καθώς έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε στους πελάτες που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για εσάς, μέσω της εγγραφής τους στο newsletter. Τώρα έχετε το πλεονέκτημα να προωθήσετε τα προϊόντα σας αποτελεσματικά.

Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης

Μέσω της τακτικής επικοινωνίας, παραμένετε στη μνήμη των πελάτων σας. Διαφορετικά, μετά την αγορά τους, ενδεχομένως να σας ξεχάσουν και να χάσετε την ευκαιρία να αγοράσουν ξανά από εσάς. Με τα newsletter κρατάτε επαφή, αλληλεπιδράτε μαζί τους, κερδίζοντας από την προστιθέμενη αξία της φροντίδας που δείχνετε προς αυτούς.

Προσωποποιημένη επικοινωνία

Ενδεχομένως να έχετε διαφορετικά πράγματα να προσφέρετε στο υφιστάμενο πελατολόγιο  και σε ανθρώπους που μόλις έκαναν subscribe. Μπορείτε να τους αποστείλετε διαφορετικά newsletter καθώς βρίσκονται σε διαφορετική θέση στο sales funnel (στη διαδρομή που ακολουθούν προς την πώληση). Αυτή η διαφοροποίηση παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς τους βοηθούν να περάσουν στην επόμενη φάση της διαδρομής. Τα newsletter μπορούν να είναι αρκετά προσωποποιημένα, περιλαμβάνοντας ακόμα και το όνομα του παραλήπτη. Μπορείτε να κάνετε ότι κατηγοριοποίηση εξυπηρετεί το σκοπό σας, βάση δημογραφικών, τοποθεσίας και πολλές άλλες.

Αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας

Μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους subscribers κάθε μήνα που θα λαμβάνουν τα newsletter σας, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την επισκεψιμότητα (traffic) στη σελίδα σας. Η επισκεψιμότητα με τη σειρά της θα βελτιώσει τη θέση σας στα οργανικά αποτελέσματα στην Google, αποκτώντας περισσότερες οργανικές επισκέψεις. Αυτός ο κύκλος θα σας οδηγήσει σε μεγαλύτερη εξωστρέφεια και θα αυξήσει τις πιθανότητες πώλησης.

 

Συνολικά οι αναγνώστες σας είναι εκείνοι που διαβάζουν τα άρθρα σας, περνούν χρόνο στην ιστοσελίδα σας, αλληλεπιδρούν και κοινοποιούν τις δημοσιεύσεις σας στα social media. ‘Όλα αυτά επειδή ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενο σας -είναι ο λόγος που έκαναν subscribe. Έχετε μια λίστα ανθρώπων με τους οποίους μπορείτε να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης και που είναι πολύ πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα μέσο επικοινωνίας σχετικά οικονομικό σε σχέση με άλλες μεθόδους. Συνεπώς, μη χάνετε χρόνο, ξεκινήστε χτίζοντας τη λίστα σας και δημιουργήστε ένα αποτελεσματικό και ελκυστικό newsletter -είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

 

Διαβάστε περισσότερα άρθρα εδώ.

 

 

Συντάκτης του άρθρου

Πηνελόπη Γκαβέτα Πηνελόπη Γκαβέτα
Experienced Marketing Specialist with passion in Digital Marketing. Lifelong Learning in fields of Management and Marketing. Bachelor’s degree in Public Relations and Applied Communication and a Master’s degree in Cultural Management.

Τα σχόλια είναι κλειστά.