Επιχειρηματικές Τάσεις | Business Trends
Επιχειρηματικές Τάσεις | Business Trends
Επιχειρηματικές Τάσεις | Business Trends
Ποιες είναι οι νέες τάσεις που εμφανίζονται;
Το κύμα σαρωτικών αλλαγών στο επιχειρηματικό πεδίο, δεν αφήνει σχεδόν κανένα κλάδο ανεπηρέαστο και απαιτεί επαγρύπνηση και δράση. Πως θα αντιδράσουν οι επιχειρήσεις; Πως θα μετριαστούν οι συνέπειες από τη μείωση του τζίρου; Ποιες είναι οι νέες τάσεις που εμφανίζονται; Σε αυτό λοιπόν το άρθρο, εξετάζουμε νέες επιχειρηματικές τάσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε και τη στροφή σε πιο εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες.
Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 667
Αναθεώρηση Στρατηγικής
Το κρίσιμο ερώτημα για μια επιχείρηση είναι αν η Στρατηγική που ακολουθούσε προ κρίσης, αποτελεί εχέγγυο για το μέλλον και φυσικά αν αποτελεί τη σταθερά που χρειάζεται για να ανακάμψει. Οι εταιρείες θα αναθεωρήσουν τις Στρατηγικές τους και θα μετατοπίσουν το κέντρο βάρους τους σε πεδία με μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Το ψηφιακό περιβάλλον και οι λύσεις του αναδύονται ως μια σοβαρή εναλλακτική απέναντι στις δυσκολίες που δημιουργεί το social distancing. Ήδη παρατηρείται ότι η Τηλεργασία έχει αυξήσει τους παραγωγικούς ρυθμούς του προσωπικού και η ψηφιακή μετατόπιση έχει απελευθερώσει δυνάμεις που, μέχρι πρότινος, βρίσκονταν σε αδράνεια.
Αύξηση του Ανταγωνισμού
Η θεωρία λέει ότι σε περίοδο κρίσης η αγορά αναδιαρθρώνεται και σύμφωνα με το φυσικό νόμο επιβιώνει ο ισχυρότερος. Ας αφήσουμε όμως τη Δαρβινική θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη. Το βέβαιο είναι πως καμία επιχείρηση δεν θα καταθέσει τα όπλα και θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στην πρόκληση εφαρμόζοντας την τακτική της επιθετικής πώλησης και ενδεχομένως να κάνει ακόμα και χρήση αθέμιτων πρακτικών. Επίσης, αρκετές εταιρείες θα επενδύσουν στην εξωστρέφεια και σε τομείς όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ (Το Social Media Marketing θα είναι το κλειδί το 2020 με όλο και μεγαλύτερη χρήση πλατφορμών όπως το Facebook, το LinkedIn, το Instagram και το Twitter).
Ευέλικτες Υποδομές & Συστήματα
Αν κάτι μας δίδαξε η κρίση είναι πως πρέπει να εξελίσσουμε συνεχώς τα συστήματα και τις υποδομές μας ώστε να καταστήσουν δυνατή την αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών μας. Οι λύσεις στο πεδίο αυτό είναι πλέον αρκετές με απεριόριστους υπολογιστικούς πόρους, πλατφόρμες και εφαρμογές να διατίθενται σε προσιτές τιμές. Η ετερογένεια των συστημάτων και η ευκολία διασύνδεσης τους δημιουργούν σοβαρά πλεονεκτήματα ανάπτυξης και καινοτομίας.
Προσωποποιημένες Υπηρεσίες
Η διαφοροποίηση αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για κάθε επιχείρηση. Τώρα είναι πιο κρίσιμο από ποτέ να αναπτυχθούν ακόμα πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες ανά πελάτη που να ανταποκρίνονται στις δικές του πραγματικές ανάγκες. Η εποχή του “One Size Fits All” πέρασε ανεπιστρεπτί και η επικέντρωση στις ιδιαιτερότητες κάθε πελάτη καθίσταται επιτακτική ανάγκη.
Μείωση Χρόνου Παράδοσης Προϊόντων & Επαγγελματισμός
Σύμφωνα με το Retail Touch Points το 88% των πελατών θα πραγματοποιούσαν αμέσως μια αγορά αν η παράδοση του προϊόντος γινόταν εντός της ίδιας ημέρας. Ακόμη και οι λιανοπωλητές που δεν προσφέρουν παράδοση την ίδια ημέρα μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών βελτιώνοντας τη διαφάνεια: Η γνώση της εκτιμώμενης ή εγγυημένης ημερομηνίας παράδοσης είναι σημαντική για σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των αγοραστών στο διαδίκτυο.
Οι έμποροι λιανικής πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να διασφαλίσουν ότι τα άτομα που βρίσκονται στις «πρώτες γραμμές» εξυπηρέτησης, είναι φιλικά προς τον πελάτη. Σχεδόν το 57% των καταναλωτών ανέφεραν ότι όταν έχουν βιώσει έλλειψη επαγγελματισμού από ένα άτομο στην παράδοση του προϊόντος τους ή στην εξυπηρέτηση, είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν πάλι από τον ίδιο.
Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 667
Απομακρυσμένη Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Ενώ οι εταιρείες στην αρχή δίσταζαν να αποδεχτούν τις υπηρεσίες VPBX – Virtual Telephony λόγω ανησυχιών που σχετίζονται με την ασφάλεια, τα εικονικά τηλεφωνικά κέντρα παρέχουν τώρα την τέλεια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να παρέχουν υποστήριξη στους πελάτες τους, διατηρώντας παράλληλα τους κανονισμούς κοινωνικής απόστασης.
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να παρακολουθούν αποτελεσματικά όλους τους χειριστές τους για να εξασφαλίσουν ποιοτική εξυπηρέτηση. Οι VoIP | Business Voice λύσεις είναι πλέον πολλές και με κορυφαία Cloud ασφάλεια.
Καινοτομία & Δημιουργικότητα
Η καινοτομία ανέκαθεν αποτελούσε σπουδαίο παράγοντα επιτυχίας (βλέπε Schumpeter: Η καινοτομία και η πρωτοτυπία είναι η κινητήριος δύναμη κάθε οικονομίας). Με τη χρήση προσαρμοσμένων εφαρμογών διαδικτύου και κινητής τηλεφωνίας μπορείς να επιτύχεις την απλοποίηση σύνθετων επιχειρηματικών διαδικασιών όπως: διαχείριση σχέσεων πελατών, διαχείριση συντήρησης, παρακολούθηση απομακρυσμένων υπαλλήλων και πολλά ακόμη.
Notice: Undefined property: WPBakeryShortCode_Vc_Tab::$predefined_atts in /nas/content/live/synectics/wp-content/themes/aaika/vc_templates/vc_tab.php on line 4
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nas/content/live/synectics/wp-includes/shortcodes.php on line 667
Ολοκληρώνοντας, ακολουθούν μερικές γενικές τάσεις για το σύνολο της αγοράς.
- Έμφαση στη νέα γενιά. Πολλές επιχειρήσεις μετακινούνται τώρα σε ψηφιακές συσκευές, όπως φορητοί υπολογιστές και smartphone για τη διαχείριση των καθημερινών τους διαδικασιών και τους πιο ενεργούς χρήστες πολλών ψηφιακών συσκευών τους βρίσκουμε στις νεότερες ηλικίες.
- Έμφαση στην πράσινη ανάπτυξη. Η χρήση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φυσικών υλικών, ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η συμβολή στο περιβάλλον καθιστούν μια επιχείρηση πιο δημοφιλή σε έναν μεμονωμένο καταναλωτή.
- Έμφαση στο e-commerce. Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται να κυριαρχεί στην αγορά με έντονη αυξητική τάση τα επόμενα χρόνια. Επομένως, θα πρέπει να επενδύσετε και σε διαδικτυακά καταστήματα εκτός από τη φυσική σας παρουσία.
Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τον έλεγχο στα δεδομένα και ότι προσαρμόζεστε στις ανάγκες των καταναλωτών. Εξασφαλίστε την εξατομίκευση.
Εστιάστε περισσότερο σε εναλλακτικούς τρόπους αύξησης της παραγωγικότητας, μείωσης του κόστους και ελαχιστοποίησης των κινδύνων εάν διαθέτετε μικρό κεφάλαιο.
Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις και στα αντίστοιχα έσοδα και αυξημένο κόστος λειτουργίας. Οι παρεμβάσεις για προσαρμογή ενδέχεται να απαιτούν επενδύσεις σε βασικές τεχνολογίες, διαδικασίες και ανθρώπους. Για μερικούς, η ρευστότητα έχει γίνει θέμα επιβίωσης.
Οι ενέργειες που λαμβάνονται τώρα μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στην επιβίωση της εταιρείας και στο πόσο γρήγορα θα ανακάμψει από την παγκόσμια ύφεση. Κινηθείτε λοιπόν γρήγορα και έξυπνα.