Case study Lozos S.A

Σύστημα DispatchWeb στην Εταιρεία Λώζος Α.Ε
Πως η παραγωγικότητα αυξήθηκε κατά 40%

lozos

Παρουσίαση

  1. Το πρόβλημα
  2. Προτεινόμενες λύσεις
  3. Εκτέλεση & Υλοποίηση έργου
  4. Αποτελέσματα

1. Το Πρόβλημα

Οι τεχνικοί εκτελούσαν τις εργασίες τους χωρίς καμμία εικόνα απο το λογιστήριο, την αποθήκη τους, και χωρίς συντονισμό των εργασιών τους. Αυτό πολλές φορές οδηγούσε σε μια κακή και χωρίς ωργάνωση εικόνα της επιχείρησης απέναντι στον πελάτη με αποτέλεσμα να υπάρχουν προστριβές αλλά και άσκοπες, χαμένες ώρες εργασίας.

2. Προτεινόμενες λύσεις

Προτείνετε ενα σύστημα, όπου οι τεχνικοί  εξοπλίζονται με μια φορητή συσκευή PDA (tablet) και έναν φορητό εκτυπωτή, που είναι ασύρματα συνδεδεμένα με το κεντρικό σύστημα της εταιρείας ώστε να έχουν πλήρη εικόνα των εργασιών, ανταλακτικών, αποδείξεων κ.α

field service

3. Εκτέλεση & υλοποίηση

Εγκαταστάθηκε ένα σύστημα το οποίο το ονομάσαμε DispatchWeb και το οποίο λύνει μια σειρά απο τα παραπάνω προβλήματα. Αποτελεί ταυτόχρονα μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού και εξοπλισμού για τη διαχείριση εργασιών, ανταλλακτικών αποδείξεων.  Με την εφαρμογή, οι τεχνικοί μιας επιχείρησης εξοπλίζονται με μια φορητή συσκευή PDA (tablet) και έναν φορητό εκτυπωτή, ώστε να διαχειρίζονται αποδοτικά όλες τις εργασίες τεχνικής υποστήριξης στο χώρο του πελάτη. Τα tablets είναι εξοπλισμένα με κάρτες 4G για αδιάλειπτη σύνδεση με το back office.

Οι τεχνικοί φτάνουν στον κάθε προορισμό τους πιο εύκολα, με τη βοήθεια πλοήγησης και καταχωρούν εργασίες και ανταλλακτικά, κατευθείαν στη βάση δεδομένων του ERP συστήματος της εταιρείας! Τέλος, κόβουν αποδείξεις και παραστατικά κάνοντας χρήση του φορητού εκτυπωτή. Τα παραστατικά αποθηκεύονται αυτόματα και σε μορφή PDF στο back office.

4. Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα ήταν άμεσα και ορατά. Συγκεκριμένα επιτεύχθηκαν τα εξής:

  • Αύξηση παραγωγικότητας & ευελιξίας
  • Γρήγορη και ευέλικτη προετοιμασία δρομολογίου
  • Αύξηση του αριθμού των ημερήσιων ραντεβού
  • Εξάλειψη σφαλμάτων κατά την προετοιμασία ανταλλακτικών από την αποθήκη
  • Άμεση αντίδραση σε επείγουσες βλάβες με μεταβολές δρομολογίων σε πραγματικό χρόνο
  • Ποιοτική αναβάθμιση των εκτελούμενων εργασιών
  • Κατάργηση εντύπων
  • Κατάργηση καταχώρησης στοιχείων χειρόγραφα
  • Συντονισμός εργασιών, εργαζομένων
  • Εξαγωγή στατιστικών
  • Εξασφάλιση απρόσκοπτης ροής πληροφοριών και υλικών
  • Ακριβής και συνεχής πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο
  • Μέτρηση απόδοσης μέσω δεικτών

Σχόλιο του Λώζου Αναστάση Ιδιοκτήτη Της Λώζος Α.Ε

Το Dispatch Web βελτίωσε την αποδοτικότητα της Serviceworld σε ποσοστό άνω του 20%, εξοικονομώντας σημαντικούς πόρους ανθρώπινου δυναμικού και βελτιώνοντας τη σχέση της εταιρίας με τους πελάτες της. Πλέον, οι αποδείξεις εκδίδονται σε πραγματικό χρόνο, ενημερώνοντας ταυτόχρονα την αποθήκη για ελλείψεις υλικών και επιταχύνοντας τη διαδικασία επίλυσης βλαβών σε ποσοστό άνω του 40% των περιπτώσεων. Ταυτόχρονα, διευκόλυνε συνολικά την καλύτερη οργάνωση του τμήματος τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας.«