Nea epimed

Αλέξανδρος Επιφάνης βασικό στέλεχος της εταιρίας δήλωσε:

« Η εμπειρία μας με την Synectics είναι από εκείνες που ένας επιχειρηματίας αποκαλεί σωτήριες. Με το πρόγραμμα που υποστηρίζουν και την εξαιρετική αντιμετώπιση που έχουν απέναντι στον πελάτη, μας ωθήσανε στην εποχή του διαφωτισμού με τις ιδέες και τις λύσεις τους σε σχέση με τα συστήματα ERP και CRM. Οι χρόνοι απόκρισης στα αιτήματα μας όχι μεγαλύτεροι από 24 ώρες, με όρεξη να κατανοήσουν τι ζητά ο πελάτης και γνώσεις για να το φέρουν εις πέρας, είτε από τις εγκαταστάσεις του πελάτη τους είτε και απομακρυσμένα. Οι λύσεις τους βοηθήσανε όχι μόνο στην απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρίας αλλά στην βελτίωση του workflow, με ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές μεθόδους όπου κάθε υπάλληλος έχει αυτό που χρειάζεται με 3 κινήσεις. »

 

Λίγα λόγια για την Νέα ΕΠΙΜΕΝΤ

Ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς στον χώρο του ιατρικού νοσοκομειακού υλικού. Δραστηριοποιείται στον χώρο από το 2004, αποκτώντας ολοένα πολυετή εμπειρία στον νοσοκομειακό κόσμο. Πελάτες Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και ιδιωτικές κλινικές σε όλη χώρα και το εξωτερικό. Προσφέρει υπερσύγχρονα νοσοκομειακά υλικά παγκόσμια στον ιατρικό νοσοκομειακό κλάδο. Το άρτια εξιδεικευμένο προσωπικό της εταιρείας διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να καλύψει τις ανάγκες του ιατρικού νοσοκομειακού κλάδου με τις καλύτερες προδιαγραφές.

Προκλήσεις

Με στόχο την κάλυψη των απαιτητικών αναγκών του ιατρικού νοσοκομειακού κλάδου, αναζητήθηκε με μεγάλη πρόκληση η σωστή διαχείριση των παρτίδων των νοσοκομειακών υλικών. Η σωστή διαχείριση και άμεση κάλυψη της αποθήκης. Η κάλυψη του service και του πελατειακού της κόσμου. Η εξαγωγή report για την άμεση εξαγωγή της εικόνας της επιχείρησης σε όλα τα επίπεδα, πράγμα που πυροδοτεί την καλή λειτουργία της εταιρείας. Παρακολούθηση των πωλητών της επιχείρησης για την σωστή και άμεση κάλυψη των νοσοκομειακών πελατών. Η κατάλληλη διαχείριση των παγίων της επιχείρησης για δανειοδότηση και διαχείριση από τρίτους των νοσοκομειακών μηχανημάτων και παρακολούθηση της θέσης και των αριθμών σειράς αυτών. Άμεση και αναλυτική προβολή των πελατειακών συναλλαγών. Άμεση παρακολούθηση του τζίρου της επιχείρησης καθώς και του προϋπολογισμού της εταιρείας. Διαμόρφωση μιας ευέλικτης τιμολογιακής πολιτική για τα κανάλια διανομής της επιχείρησης.

Συνοπτικά Οφέλη

Η καλή και εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης ήταν όφελος για την επιχείρηση και για τον πελατειακό της κόσμο από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του συστήματος. Τα οφέλη ήταν πλέον ορατά. Υπήρξε περιορισμός των χρηστικών σφαλμάτων. Γινόταν άμεση καταχώρηση των παραγγελιών και διαχείριση αυτών. Άμεση εξυπηρέτηση. Άμεση εικόνα του πελάτη. Άμεση εξαγωγή report προς ενημέρωση όλων των επιχειρησιακών τμημάτων.