Omicron Electronics logo

Γνώμη πελάτη

Σπύρος Μπεράτης – εμπορικός Δ/ντής:

«Η εμπορική σχέση μεταξύ ενός Προμηθευτή και Πελάτη, είναι ιδιαίτερη έως και μοναδική.
Εμείς, στην Omikron Electronics, με εκατοντάδες συναλλαγές εβδομαδιαία και Πελάτες, που στο μεγαλύτερό τους μέρος, έχουν μοναδικές εμπορικές συμφωνίες, έπρεπε να βρούμε ένα εργαλείο, μία εφαρμογή, η οποία θα αποτυπώσει αυτή τη μοναδική εμπορική συμφωνία, στο διαδίκτυο.

Επιλέξαμε την δικτυακή εμπορική εφαρμογή B2B της Synectics, για τους εξής απλούς λόγους:
όχι άλλες γέφυρες μεταξύ του ERP και των ηλεκτρονικών σελίδων,
όχι άλλη συντήρηση πολλαπλών βάσεων που δεν συγχρονίζονται μεταξύ τους.

Η δικτυακή εμπορική εφαρμογή B2B της Synectics, άνοιξε διάπλατα ένα παράθυρο, από το πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας μας (ERP), στο Internet. Προσφέροντας σε όλους τους Πελάτες τη δυνατότητα, να βλέπουν, σε πραγματικό χρόνο, όλα μας τα εμπορεύματα με τα αποθέματά τους, τη δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρησης παραγγελίας, τη παρακολούθηση και εξέλιξη της παραγγελίας, καθώς και μία πληθώρα πληροφοριών, που αφορούν την εμπορική & οικονομική εικόνα του Πελάτη.
Η δικτυακή εμπορική εφαρμογή B2B της Synectics, είναι ένα πολυεργαλείο, που μας προσέφερε τη δυνατότητα, να είμαστε δίπλα στους Πελάτες μας, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο, προσφέροντάς τους, τις υψηλές υπηρεσίες και προϊόντα μας και ηλεκτρονικά
.»

Λίγα λόγια για την Omikron Electronics

Η Omikron Electronics ασχολείται με τις εισαγωγές – αντιπροσωπείες και εμπόριο οπτικοακουστικών συστημάτων. Είναι επίσημος διανομέας επαγγελματικών προιόντων εικόκας και ήχου εταιριών όπως οι Samsung, Dycacord, Midas, Sony, American Audio, Behringer, Bodet, Ev, Epson και πολλών ακόμα.

Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων επαγγελματιών σε όλη την Ελλάδα και τους βοηθάει να βελτιώσουν τον τρόπο που χρησιμοποιούν την οπτικοακουστική τεχνολογία. Η υψηλή εξειδίκευση του προσωπικού σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα αξιόπιστων οίκων του εξωτερικού της δίνει το πλεονέκτημα να βοηθάει τους πελάτες της να επιλέξουν τις κατάλληλες λύσεις.

Προκλήσεις

Η Διοίκηση της εταιρίας οραματίστηκε ένα B2B Portal το οποίο θα έδινε την δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν πρόσβαση σε όλες τις εταιρικές πληροφορίες που τους αφορούν, να αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο με την επιχείρηση και να δημιουργήσει ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι προκλήσεις στο συγκεκριμένο έργο ήταν πραγματικά μεγάλες και αρκετές από αυτές εμπεριέχουν χαρακτηριστικά καινοτομίας όπως η άμεση και σε πραγματικό χρόνο επικοινωνία των πελατών με το ERP της εταιρίας, η εξαγωγή αναφορών πωλήσεων, ο έλεγχος του προϋπολογισμού και η πλήρης εικόνα των χρηματοοικονομικών συναλλαγών. Για να γίνει αυτό θα έπρεπε το B2B να είναι στην πράξη μια πύλη του ίδιου του συστήματος ERP που λειτουργεί η επιχείρηση χωρίς καμμιά λογική συγχρονισμού. Η εταιρία Synectics ανέλαβε την υλοποίηση αυτού του φιλόδοξου οράματος με τα παρακάτω κύρια χαρακτηριστικά:

  • Προβολή όλων των συναλλαγών του πελάτη με την επιχείρηση μέσα από το B2B Portal.
  • Οn-line εισαγωγή των παραγγελιών στο ERP.
  • Αυτόματη εφαρμογή των ξεχωριστών εμπορικών πολιτικών του κάθε πελάτη.
  • Άμεση επικοινωνία των πελατών με το back office της εταιρίας. Άμεση εικόνα των δρομολογίων τους και σε τυχόν μεταβολές.
  • Δυνατότητα παρουσίασης στατιστικών αναφορών που αφορούν τον πελάτη κατ’ ευθείαν από το ERP επιχείρησης.
  • Σύνδεση εφαρμογής με SMS server με αυτόματη αποστολή μηνυμάτων σε τελικό πελάτη σε κάθε αλλαγή του status της παραγγελίας του.
  • Άμεση παρακολούθηση εξέλιξης προϋπολογισμών και τζίρου χωρίς να απαιτείται η ενημέρωση του πελάτη από την επιχείρηση μέσω αλληλογραφίας ή επίσκεψης κάποιου πωλητή.
  • Δυνατότητα αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους πελάτες ή ανάθεσης εργασίας ή καταγραφής παραπόνου.

Υλοποίηση Β2Β Portal πελατών

Τα σημαντικότερα καινοτόμα χαρακτηριστικά της υλοποίησης συνίστανται στα παρακάτω:

  • Οnline σύνδεση σε πραγματικό χρόνο με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα ERP. Η εισαγωγή των παραγγελιών γίνεται σε πραγματικό χρόνο όπως και η προβολή των αντίστοιχων τιμολογίων και παραστατικών
  • Multiplatform Responsive web design ανεξάρτητα από είδος συσκευής (κινητό, tablet), πλατφόρμα, λειτουργικό.
  • Υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και του Internet για την υλοποίηση της εφαρμογής.
  • Λειτουργία Paperless office με δυνατότητα προβολής όλων των συναλλαγών του πελάτη με την επιχείρηση.
  • Άμεση επικοινωνία των πελατών με το back office της εταιρίας, άμεση εικόνα των δρομολογίων τους και σε τυχόν μεταβολές καθώς συνδέονται με το κεντρικό σύστημα της εταιρίας.
  • Σύνδεση εφαρμογής με SMS server με αυτόματη αποστολή μηνυμάτων σε τελικό πελάτη σε κάθε αλλαγή του status της παραγγελίας του.
  • Άμεση παρακολούθηση εξέλιξης προϋπολογισμών και τζίρου χωρίς να απαιτείται η ενημέρωση του πελάτη από την επιχείρηση μέσω αλληλογραφίας ή επίσκεψης κάποιου πωλητή.
  • Δυνατότητα αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους πελάτες ή ανάθεσης εργασίας ή καταγραφής παραπόνου.
  • Δυνατότητα εξαγωγής στατιστικών αναφορών πωλήσεων που αφορούν τον πελάτη κατ’ ευθείαν από το ERP επιχείρησης.
Omikron main
Omikron cart

Συνοπτικά Οφέλη

Η επιχείρηση Omikron Electronics κατάφερε μέσω του νέου B2B Portal να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με περισσότερο αποτελεσματικό τρόπο και να δημιουργήσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι πελάτες μπορούν στην πραγματικότητα να περιηγούνται στις πληροφορίες του ίδιου του κεντρικού πληροφοριακού συστήματος με τρόπο αξιόπιστο και χωρίς καθυστερήσεις. Έδωσε την δυνατότητα για επαναπροσδιορισμό της σχέσης της επιχείρησης με τους πελάτες της. Συνοπτικά τα οφέλη είναι τα παρακάτω:

Αύξηση του βαθμού εξυπηρέτησης των πελατών

  • On Line καταχώρηση παραγγελιών και μείωση των αντίστοιχων σφαλμάτων κατά την εισαγωγή παραγγελιών
  • Δυνατότητα Εξυπηρέτησης όλο το 24ωρο.
  • Άμεση ενημέρωση πελατών για αλλαγές status παραγγελιών και δρομολογίων
  • Επιστροφή της γνώσης της συναλλακτικής συμπεριφοράς του στον ίδιο τον πελάτη μέσω πρόσβασης σε στατιστικά πωλήσεων.

Αύξηση της παραγωγικότητας και ευελιξίας της επιχείρησης

  • Γρήγορη προετοιμασία δρομολογίων παραδόσεων έως 30%
  • Αύξηση του αριθμού των ημερήσιων παραγγελιών έως και 20%.
  • Περιορισμός σφαλμάτων κατά την προετοιμασία παραγγελιών στην αποθήκη έως και 95%
  • Περιορισμός των επιστροφών κατά 15%
  • Άμεση αντίδραση σε επείγουσες παραγγελίας με μεταβολή δρομολογίων σε πραγματικό χρόνο
  • Αύξηση πιστότητας πελατών

Ποιοτική αναβάθμιση των εκτελούμενων εργασιών

  • Γρηγορότερη συλλογή παραγγελιών
  • Κατάργηση καταχώρησης παραγγελιών χειρόγραφα
  • Συντονισμός εργασιών, εργαζομένων
  • Εξαγωγή στατιστικών
  • Βελτίωση ροής πληροφοριών και διαδικασιών
  • Ακριβής και συνεχής πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο