Καταναλωτικές τάσεις
Καταναλωτικές τάσεις
Καταναλωτικές τάσεις. Δείτε πως αλλάζει ο τρόπος που ψωνίζουμε.
“O Tempora…o Mercator” Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν – παραφράζοντας τον Κικέρωνα – βλέπουμε ότι οι καιροί που ζούμε μας αναγκάζουν να αλλάξουμε γρήγορα τις συνήθειες μας. Εστιάζουμε, βεβαίως, στη καταναλωτική συμπεριφορά οι οποία αποτυπώνεται στην πρόσφατη ποσοτική έρευνα της West Research, σχετικά με τις καταναλωτικές τάσεις – συνήθειες, τις προσδοκίες και την εξέλιξη της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Η συγκεκριμένη έρευνα εξετάζει το περιβάλλον που θα διαμορφωθεί το επόμενο εξάμηνο και προσπαθεί να αποτυπώσει τις καταναλωτικές τάσεις στον καιρό της κρίσης. Φυσικά η λογική λέει ότι θα υπάρχει αυξητική τάση στις διαδικτυακές αγορές και στη διείσδυση όλο και περισσότερων καταναλωτών σε συνήθειες αναζήτησης προϊόντων και συγκρίσεων τιμών.
Αλλαγή Αγοραστικής Συμπεριφοράς
“Αύξηση κατά 62% στις διαδικτυακές αγορές το επόμενο εξάμηνο.”
Καταναλωτικές τάσεις
Η λογική λοιπόν επιβραβεύεται, καθώς το 62,62% του κοινού λέει ότι όντως θα ψωνίζει περισσότερο μέσω του διαδικτύου. Και αν ετοιμαστείτε να πείτε “εντάξει τώρα, δεν είναι δα και μεγάλο ποσοστό” σας δίνω και μια έξτρα πληροφορία πριν το πείτε: Η διείσδυση ηλεκτρονικών παραγγελιών το Δεκέμβριο του 2019 ήταν μόλις στο 21% (σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις συνθήκες (διακοπτόμενα lockdown) και από αρνητική συγκυρία (κλείσιμο φυσικών καταστημάτων, μείωση τζίρου, αναστολή εμπορικών εργασιών) να τη μετατρέψουμε σε θετική. Με αυτό τον τρόπο θα αμβλύνουμε την επιχειρηματική αβεβαιότητα, θα δημιουργήσουμε νέα κανάλια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και θα ενισχύσουμε την προώθησή τους με στοχευμένες ψηφιακές υπηρεσίες.
Ας δούμε όμως ποιοι κλάδοι επηρεάζονται θετικά από τις αλλαγές αυτές και την περιδίνηση της κρίσης.
Τη μεγαλύτερη αύξηση και θετική επίδραση στη τάση των διαδικτυακών αγορών, λοιπόν, τη βλέπουμε στα Σούπερ Μάρκετ, στις συνδρομητικές υπηρεσίες, στα Φάρμακα, στα συμπληρώματα διατροφής, στα καλλυντικά και στα είδη προσωπικής φροντίδας, στην πληροφορική και τέλος στην παράδοση έτοιμου φαγητού (delivery).
Αλλαγές ανά κλάδο Αγοράς
Καταναλωτικές τάσεις
Μερικά από τα ερωτήματα που έχουν δημιουργηθεί σε πολλούς αυτή την περίοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι:
Πόσο γρήγορα μπορώ να προετοιμάσω την επιχείρησή μου ;
Που ακριβώς πρέπει να δώσω έμφαση;
Ποιες υποδομές είναι οι πιο κρίσιμες;
Σε ποια σημεία πρέπει να επενδύσω;
Θα μπορέσουν οι άνθρωποι μου να ανταποκριθούν;
Ένας καλός σύμβουλος μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τις σωστές επιχειρησιακές αποφάσεις. Μπορείτε να θωρακίσετε την επιχείρηση σας και να εξελίξετε τα κανάλια σας προς τον τελικό αποδέκτη. Η Synectics παρέχει τεχνολογικές λύσεις προσιτές σε όλους – Cloud – VPBX – ERP – SFA – B2B – βασισμένες σε προϊόντα κορυφαίων κατασκευαστών ειδικά σχεδιασμένων για να απαντούν στις επιχειρηματικές σας ανάγκες.