info@synectics.gr +30 210 62 17 000
Εκπαίδευση Προσωπικού & Επένδυση Σε Ανθρώπινους Πόρους

Εκπαίδευση Προσωπικού & Επένδυση Σε Ανθρώπινους Πόρους

Εκπαίδευση Προσωπικού & Επένδυση Σε Ανθρώπινους Πόρους

                        «Η Κρίσιμη Παράμετρος Που Αγνοούμε»

Η εκπαίδευση του προσωπικού μιας εταιρείας είναι το ίδιο σημαντική όσο και η επένδυση σε υλικούς πόρους. Οι σύγχρονες προκλήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν με την εξέλιξη και την ανάπτυξη των βασικών κυττάρων μιας επιχείρησης, δηλαδή των υπαλλήλων της. Τι είναι αυτό όμως που καθιστά τόσο σημαντική την εκπαιδευτική διαδικασία και γιατί συνδέεται με την διοίκηση ολικής ποιότητας ;

Η συνεχής εξειδίκευση της γνώσης βοηθά στην ανάπτυξη των παρεχόμενων υπηρεσιών, στη δημιουργία πελατοκεντρικής αντίληψης που επικεντρώνεται στην τεχνολογία αλλά και στην κουλτούρα της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.

Φανταστείτε μια επιχείρηση που ξόδεψε μεγάλα ποσά στην εγκατάσταση σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων και οι υπάλληλοι που θα κληθούν να λειτουργήσουν τα συστήματα αυτά έχουν λιγοστή γνώση και έλλειψη εμπειρίας. Το λογισμικό θα υπολειτουργούσε και δεν θα έφτανε ποτέ τις αρχικές προσδοκίες για βελτίωση και αύξηση της αποτελεσματικότητας.

Η εκπαίδευση των τελικών χρηστών είναι πολύ σημαντική καθώς αφορά στις λειτουργίες των υποσυστημάτων του λογισμικού με βάση τις καθημερινές εργασίες της κάθε ξεχωριστής θέσης εργασίας. Επιπλέον αφορά και σε προτάσεις για τη βέλτιστη αξιοποίησή του λογισμικού από τους χειριστές.

Η εκπαίδευση των βασικών χρηστών αφορά την εκπαίδευση πάνω στη λειτουργικότητα και τις γενικότερες δυνατότητες του λογισμικού. Απευθύνεται σε χρήστες που είτε έχουν την ευθύνη ομάδων και διαδικασιών ή μπορούν να αντιληφθούν την τεχνολογία και να προτείνουν τρόπους αξιοποίησής της για τη βελτιστοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών.

Η εκπαίδευση των διαχειριστών συστήματος έχει στόχο την μεταφορά τεχνογνωσίας σχετικά με τις τεχνικές δυνατότητες των εφαρμογών σε στελέχη πληροφορικής. Η εκπαίδευση αφορά σε εγκατάσταση, δυνατότητες παραμετροποίησης, ανάπτυξη αναφορών και customization.

Η πιστοποίηση του προσωπικού και των διαδικασιών εξασφαλίζουν όχι μόνο την ορθή λειτουργία και τήρηση των κανόνων, αλλά δημιουργούν πολλαπλή προστιθέμενη αξία στην ίδια την επιχείρηση που επενδύει στους τομείς αυτούς. Όλα τα παραπάνω μπορούν να επιτευχθούν μέσω της διοίκησης ολικής ποιότητας.

Μια επιχείρηση εφαρμόζοντας τις αρχές της ΔΟΠ θα είναι σε θέση να γίνει αποτελεσματικότερη, να μειώσει το κόστος της και μακροπρόθεσμα να επιτύχει τους στρατηγικούς στόχους που είχε θέσει.

«Λύσεις της ΔΟΠ σε καθημερινές ανάγκες και προβλήματα που αντιμετωπίζει μια εταιρεία:»

Ανάγκη – Πρόβλημα: Μείωση της ζήτησης των προϊόντων που παράγει η επιχείρηση.

Προτεινόμενη λύση: Μείωση του κόστους της επιχείρησης, μείωση της τιμής και αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη ώστε να παραμείνει πιστός.

Ανάγκη – Πρόβλημα: Έλλειψη παραγωγικότητας σε υπερμεγέθεις επιχειρήσεις. Καθήλωση μισθών και μείωση παραγωγικής προσφοράς εργασίας.

Προτεινόμενη λύση: Αύξηση της αποτελεσματικότητας του ανθρώπινου δυναμικού μέσω ανασχεδιασμού των συστημάτων εργασίας και ανθρώπινων πόρων. Υποκίνηση μέσω στοχοθεσίας και αποτελεσματικών διαδικασιών. Παροχή κινήτρων, ενδυνάμωση του ομαδικού πνεύματος και δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος.

Ανάγκη – Πρόβλημα: Συνεχής αύξηση φόρων – Έλλειψη επενδυτικής πολιτικής.

Προτεινόμενη λύση: Μείωση του λειτουργικού κόστους και δημιουργία πρωτογενών πλεονασμάτων ώστε να είναι αυτάρκης και αυθυπόστατη οικονομικά για να αυτοχρηματοδοτείται.

Ανάγκη – Πρόβλημα: Έλλειψη ανταγωνιστικότητας

Προτεινόμενη λύση: Δημιουργία υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών και βελτίωση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της εταιρείας (ποιοτική & γρήγορη εξυπηρέτηση).

Ανάγκη – Πρόβλημα: Έλλειψη ρευστότητας του τραπεζικού συστήματος

Προτεινόμενη λύση: Αύξηση του μεριδίου της αγοράς και ενίσχυση του κύκλου εργασιών.

Ανάγκη – Πρόβλημα: Αύξηση τιμών των πρώτων υλών.

Προτεινόμενη λύση: Διασφάλιση της ποιότητας και μείωση του κόστους, με παράλληλη ανάπτυξη στρατηγικής για συνεργασία μακράς πνοής με τους προμηθευτές ώστε να επιτευχθούν καλύτερες τιμές.

    Empty tab. Edit page to add content here.

    Ένας από τους βασικούς άξονες που κινείται η ΔΟΠ είναι η ικανοποίηση του πελάτη βάσει μετρήσιμων στατιστικών αποτελεσμάτων και η επεξεργασία των πληροφοριών αυτών προς όφελος της επιχείρησης.

    Η ΔΟΠ βασίζεται σε πολιτικές αξιολόγησης και έχει ως θεμελιώδη αρχή τη βελτίωση του παραγόμενου έργου ή υπηρεσίας. Τα καθορισμένα πρότυπα, οι κανόνες, οι λειτουργικοί στόχοι, η στρατηγική ανάπτυξη και ο συνεχής έλεγχος επί του αποτελέσματος, καθιστούν λυσιτελές και αναγκαίο εργαλείο την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας.

    Επικοινωνήστε Μαζί Μας Για Λύσεις Προσαρμοσμένες Στα Μέτρα Σας Από Εξειδικευμένους Συμβούλους

    Δώσε τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου




    Σχετικά Αρθρα

    Συντάκτης του άρθρου

    Θανάσης Μάστορας Θανάσης Μάστορας
    Ο Θανάσης Μάστορας έχει μια μακροχρόνια διαδρομή στις τεχνολογίες της πληροφορικής για περίπου 20 χρόνια. Με ιδιαίτερη εμπειρία στην ανάλυση λύσεων καθώς και στις τεχνολογίες BI, CRM και Data Analysis οδηγεί την Synectics από το 2008 που ιδρύθηκε.

    Τα σχόλια είναι κλειστά.