facebookpixel
info@synectics.gr +30 210 62 17 000
Οι σχέσεις εμπιστοσύνης δημιουργούν ισχυρές συνεργασίες, Synectics-ΦΙΛΗΣGlass®

Οι σχέσεις εμπιστοσύνης δημιουργούν ισχυρές συνεργασίες, Synectics-ΦΙΛΗΣGlass®

Η Synectics παρέχει καινοτόμες λύσεις τεχνολογίας και βοηθά τις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στους κύριους τομείς ανάπτυξης τους. Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες πληροφοριακών συστημάτων στην Ελλάδα και ως vendor agnostic προτείνει αναλόγως των αναγκών του πελάτη το αντίστοιχο πρόγραμμα. Όραμα της εταιρείας είναι να προσθέτει αξία σε κάθε επιχείρηση και να γίνεται πολύτιμος συνεργάτης της. Βαθιά εταιρική κουλτούρα είναι να ταυτίζει την ανάπτυξή της με τους συνεργάτες της και να διατηρεί μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης.

Μια τέτοια σχέση εμπιστοσύνης αναπτύχθηκε με τη ΦΙΛΗΣGlass®.

Ο σκοπός της συνεργασίας

Εφαλτήριο για την συνεργασία της Synectics με την ΦΙΛΗΣGlass® αποτέλεσε η υλοποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος ERP. Με την πάροδο του χρόνου οι ανάγκες του πελάτη μεταβάλλονταν ενώ ήδη είχαν χτιστεί γερά θεμέλια υποστήριξης και εμπιστοσύνης. Έτσι αποτέλεσε μονόδρομο η ολική αυτοματοποίηση των διαδικασιών από την ομάδα μας. Η ΦΙΛΗΣGlass® μοιράστηκε τις ανάγκες της και η Synectics κλήθηκε να καθοδηγήσει την ολοκλήρωση του έργου. Η υλοποίηση των συγκεκριμένων απαιτήσεων αποτέλεσε πρόκληση και για τις δύο εταιρίες.

H μέχρι τώρα διαδρομή της συνεργασίας

Η συνεργασία ξεκίνησε το 2018 με την υλοποίηση ενός πετυχημένου πληροφοριακού συστήματος ERP, με σκοπό την ενοποίηση των δραστηριοτήτων της ΦΙΛΗΣGlass® σε ένα κεντρικό πληροφοριακό σύστημα ακόμα πιο σύγχρονο και με περισσότερες δυνατότητες. Οι ανάγκες της επιχείρησης ΦΙΛΗΣGlass® μεγάλωσαν, μεγαλώνοντας ταυτόχρονα και οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις. Ο ρόλος της Synectics ήταν στρατηγικός σύμμαχος σε θέματα τεχνικά αλλά και συμβουλευτικός, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες του πελάτη, βοηθώντας τον να μεγιστοποιήσει  τις δυνατότητες του.

Στη συνέχεια υλοποιήθηκε ένα B2B Portal για τους franchisees, ασφαλιστικές, πράκτορες, υιοθετώντας μια paperless συνεργασία μεταξύ τους, με πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες, μειώνοντας τους χρόνους διεκπεραίωσης των υποθέσεων αλλά και μειώνοντας τα λάθη στις παραδόσεις.

 

Η υλοποίησης ενός WMS συστήματος για τη διαχείριση της αποθήκης και των αποθεμάτων αποτέλεσε το επόμενο βήμα του digital transformation του Οργανισμού ΦΙΛΗΣGlass®. Πρόκειται για τη δημιουργία ενός ευέλικτου πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης αποθήκης αλλά και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας, customized στις ανάγκες του οργανισμού.

Τα οφέλη που αποκόμισαν οι δύο συνεργάτες

Η συνεργασία αυτή είχε σημαντικά οφέλη και για τις δύο πλευρές. Η σύγκλιση πληροφορικής και internet, οι ανάγκες της ΦΙΛΗΣGlass® για εξαιρετική παροχή υπηρεσιών στο πελατολόγιο τους, οδήγησαν σε ένα πολύ δημιουργικό, πλήρως αυτοματοποιημένο αποτέλεσμα. Η ενοποίηση των συστημάτων ERP – Claims – B2B Portal – WMS σε ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης, αποτέλεσε πρόκληση και ταυτόχρονα μεγάλη ευκαιρία για τη μεγιστοποίηση κερδών του Οργανισμού, βελτιώνοντας το χρόνο διεκπεραίωσης των υποθέσεων, μειώνοντας τα λάθη και αυξάνοντας την αποδοτικότητα, μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη.

Inspire people unleash potential

Η εν λόγω συνεργασία καρποφόρησε σημαντικά οφέλη για την κοινωνία. Ο συνδυασμός των αυτοματοποιημένων διαδικασιών από τη Synectics σε συνεργασία με τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ΦΙΛΗΣGlass® προς το πελατολόγιο της αποτελούν μια δυνατή συμμαχία, τα οφέλη της οποίας κατέστησαν άμεσα ορατά. Πιο συγκεκριμένα, οι υποθέσεις των ασφαλιστικών και των πρακτόρων σχετικά με τη θραύση κρυστάλλων και την άμεση αντικατάσταση τους, διεκπεραιώνονται σε πολύ λιγότερο χρόνο με πολύ λιγότερη γραφειοκρατία, διευκολύνοντας τη δουλειά όλων των εμπλεκόμενων μερών και κατ’ επέκταση την γρηγορότερη παροχή υπηρεσιών στον τελικό αποδέκτη της υλικής αποζημίωσης.

Με αυτό τον τρόπο τα εμπλεκόμενα μέρη λειτουργούν με λιγότερο άγχος, χωρίς το φόβο λαθών -καθώς αυτά ελαχιστοποιούνται σημαντικά, αλλά και πραγματοποιούνται γρηγορότερα οι σχετικές αντικαταστάσεις των κρυστάλλων από την εταιρία ΦΙΛΗΣGlass®.

Όλα αυτά συντελούν σε μια κοινωνία που δίνει βαρύτητα στην τεχνολογία  και πως μπορούμε να εξελίξουμε τις ζωές μας μέσα από αυτήν. Πως μπορούμε μέσω των τεχνολογικών επιτευγμάτων να απλουστοποιήσουμε τις καθημερινές μας εργασίες αφήνοντας μας περισσότερο ελεύθερο χρόνο, μειώνοντας το άγχος μας.

Η εξέλιξη της τεχνολογία αποτελεί το μέλλον μιας πραγματικότητας που μας αποδεσμεύει από διαδικασίες και ρουτίνες, απελευθερώνοντας χρόνο και χώρο στις ζωές μας για αυτά που είναι σημαντικά και ποιοτικά.

Βραβεύσεις

Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)

Η συνολική λύση που πρότεινε και υλοποίησε η Synectics για την ΦΙΛΗΣGlass® απέφερε δυο πολύ σημαντικά βραβεία για την εταιρεία. Γεγονός που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την αξία των αυτοματισμών που εφαρμόστηκαν. Οι πελάτες της ΦΙΛΗΣGlass® έδειξαν να χρησιμοποιούν τις ψηφικές ευκολίες γεγονός που εκμηδένισε τους χρόνους για τις ασφαλιστικές εταιρίες και τους τελικούς καταναλωτές αποφεύγοντας ταυτόχρονα την παρωχημένη αποστολή εγγράφων. Συγκεκριμένα, η ΦΙΛΗΣGlass® τιμήθηκε με το Customer Distinction Award σε δύο σημαντικές κατηγορίες: της Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best Use of Innovation in Customer Experience) και της Καλύτερης χρήσης Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technologies in Customer Experience).

 

Mobile Excellence Awards 2020

Το καινοτόμο mobile app που σχεδίασε η Synectics για την ΦΙΛΗΣGlass® βραβεύτηκε με το BRONZE βραβείο στα Mobile Excellence Awards 2020, στην κατηγορία Mobile Process Automation and In-Field Services. Η εφαρμογή  παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση στη διαχείριση ασφαλιστικών υποθέσεων. Μέσω αυτής η ΦΙΛΗΣGlass® θα επιτυχεί την ολική αυτοματοποίηση, την επιτάχυνση διαδικασιών και την ανεμπόδιστη πλοήγηση. Επίσης θα επιτευχθεί η επίβλεψη του ιστορικού συναλλαγών, η ανάλυση και η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.

 

Συντάκτης του άρθρου

Πηνελόπη Γκαβέτα Πηνελόπη Γκαβέτα
Experienced Marketing Specialist with passion in Digital Marketing. Lifelong Learning in fields of Management and Marketing. Bachelor’s degree in Public Relations and Applied Communication and a Master’s degree in Cultural Management.

Τα σχόλια είναι κλειστά.